וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ניצחה את הפועל עכו 0:1

שער של אלמוג כהן שלוש דקות בתוך תוספת הזמן סידר למכבי נתניה 0:1 דרמטי על הפועל עכו. בכורה טובה לדייויד גומז

מכבי נתניה גברה הערב (ראשון) 0:1 על הפועל עכו במסגרת המחזור ה-17 של ליגת העל. במשך 90 דקות זה נראה כמו כל מה שהייתם יכולים לצפות מהמפגש בין הקבוצות. עכו כמו עכו הקשתה את החיים על נתניה וסיכנה את השער במצבים נייחים. רגע לפני שהאורחת אספה עוד נקודה בתיקו עשירי העונה, הגיע אלמוג כהן ועם כל הלב בעט מהאוויר פנימה. שלוש הנקודות נשארו בקופסה.

על המחצית הראשונה מיותר להכביר מילים. נתניה עלתה עם דלה ימפולסקי כחלוץ יחיד ולא הצליחה לייצר מצבים. עכו ניסתה בעיקר בעזרת כדורים נייחים של שחר סימנטוב ועל הדשא התפתח כדורגל משמים ואיטי. לראובן עטר נמאס מהאנמיות של שחקניו והוא שלח את הרכש שלו דייויד גומז כבר בדקה ה-38. הברזילאי הצעיר הפיח קצת חיים בהתקפה של נתניה והשינוי הגיע במחצית השניה, שהייתה סיפור אחר לגמרי.

הטכניקה והיכולת האישית של גומז סידרה לנתניה מספר מצבים. שלו מנשה ניסה את כוחו ממרחק וימפולסקי נגח למשקוף, אבל ההחמצה של המשחק נפלה בצד השני. דניאל ליפשיץ פספס כדור פשוט ועומרי אלמקייס שעמד לבד מול שער חשוף, בעט החוצה. עד לסיום המשיכה נתניה ללחוץ, אבל סבלה מחוסר דיוק. עכו ניסתה את מזלה בעיקר בנקודה החזקה שלה - המצבים הנייחים - אבל הרשתות לא זעו עד הדקה ה-90. פיראס מוגרבי הגביה לרחבה ואלמוג כהן המשיך פנימה. 0:1 דרמטי לנתניה.

למרות הבכורה הטובה של גומז, עטר יכול בהחלט להיות מודאג מהמשחק ההתקפי של קבוצתו, שכבשה שני שערים בלבד בשלושת המחזורים האחרונים. נתניה לא יוצרת מספיק מצבים וחסרה ביג מן אמיתי בשפיץ, בהיעדרו של אחמד סבע. עכו המשיכה במה שעבד לה מצוין עד כה. היא קבוצה שמקשה את החיים על כל יריב. הפעם היא לא הצליחה להשיג את הנקודה, אבל אם לשפוט לפי הרמה של יריבותיה לתחתית, זה בהחלט יכול וצריך להספיק לה בשביל עוד עונה בליגת העל.

מהלך המשחק

דקה 12: סימנטוב הוציא קרן קצרה לאמנגואה, קיבל בחזרה ושלח כדור על פי השער שכמעט וחדר פנימה.

דקה 20: סימנטוב ירה כדור חופשי מ-25 מטרים ופספס בסנטימטרים את הקורה הימנית של ליפשיץ.

דקה 26: עכו קיבלה עוד כדור חופשי, הפעם 20 מטרים אלכסונית מהשער של נתניה. סימנטוב סובב כדור מסוכן ששרק ליד הקורה.

דקה 46: סבן מצא את מנשה בכדור נהדר והקשר הקפיץ מ-18 מטרים מעל המשקוף.

דקה 51: מעבי הגביה משמאל לראשו של ימפולסקי שהתרומם ונגח ממרכז הרחבה למשקוף והחוצה.

דקה 54: סימנטוב הכניס כדור עומק לרחבה, ליפשיץ פספס את הכדור ואלמקייס הצליח לבעוט החוצה מול השער החשוף בהחמצה שתתמודד על החמצת העונה.

דקה 62: סימנטוב הגביה כדור חופשי לרחבה, כהן הוריד בראש, אלמקייס המשיך למרכז וברקאי בעט מטווח קצר וסחט הדיפה יפה מליפשיץ.

דקה 65: גומז הכין למנשה שניסה מחוץ לרחבה, הכדור שרק ליד הקורה של גורש.

דקה 84: סבן ביצע דאבל פס ונשאר לבד מול גורש, אבל במקום לבעוט ניסה למסור לגומז ואיציק כהן הרחיק את הסכנה.

דקה 90: אלמוג כהן בעט מהאוויר כדור חזק, אך פגש רק את הרשת החיצונית.

דקה 90+3: גול! אלמוג כהן השאיר את מנשה לבד מול גורש, שיצא היטב והדף את הבעיטה לקרן. כדור הקרן הגיע למוגרבי שהגביה מימין, ברקאי נגח לא טוב ואלמוג כהן המשיך מזווית קשה פנימה. גורש נגע בכדור, אך לא מנע את כניסתו לרשת. 0:1 למכבי נתניה.

הרכב מכבי נתניה: דניאל ליפשיץ, קלמי סבן, ביוואן פרנסמן, אוראל דגני, עומרי בן הרוש (דיוויד גומז, 38), אלמוג כהן (לאוניד קרופניק, 90), טל מעבי, רביד גזל (פיראס מוגרבי, 81), שניר גואטה, שלו מנשה, דלה ימפולסקי.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, ליאור ראובן (ליאור לוי, 76), גבע ברקאי, איציק כהן, דודי פדלון, רון בן נחום, עמנואל אמנגואה (אבי אלפסי, 55), ג'וני טננבאום, שחר סימנטוב, עומרי אלמקייס, אושרי גיטא (רועי דיין, 71).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully