וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: חנית בלי חוד

הרצליה של סלובודאן דראפיץ' שוב לא הצליחה להבקיע ב-0:0 מאכזב מול הפועל ראשל"צ. ניצחונות לעראבה והכח עמידר ר"ג

תוצאות משחקי סוף השבוע בליגה הלאומית גרמו לצפיפות גדולה בצמרת, כשרק חמש נקודות מפרידות בין הראשונה עירוני רמת השרון לשישית סקציה נס ציונה. מי שהיתה יכולה להצטרף הערב (שני) לחבורה הזו היא מכבי הרצליה, שאירחה את הפועל ראשון לציון, אבל שחקניו של סלובודאן דראפיץ' לא השכילו למצוא את הרשת וסיימו בתיקו 0:0 מאכזב. אחווה עראבה החלה להראות סימני יציאה מהמשבר, ובראשותו של אייל לחמן במשחקו הראשון במועדון יצאה עם ניצחון נאה 1:2 על הפועל ירושלים, בעוד הכח עמידר רמת גן השיגה ניצחון חשוב בתחתית מול מכבי באר שבע 0:2.

מכבי הרצליה - הפועל ראשון לציון 0:0

קבוצתו של דראפיץ' ממשיכה להראות הרבה אפרורויות, ולאחר ההדחה מהגביע באמצע השבוע, האריכו המארחים את רצף המשחקים ללא ניצחון שלהם לחמישה, ומאזן עלוב של שער זכות אחד בלבד בששת המשחקים האחרונים. עם יכולת שכזו, ברור כי הרצליה תהיה חייבת למצוא חיזוק לחוד אם ברצלונה לשאוף אל החלק העליון של הטבלה.

אחווה עראבה - הפועל ירושלים 1:2

בעראבה התעסקו בשבוע האחרון בעיקר בצירופו של אייל לחמן לתפקיד המאמן במקומו של מומי זפרן, וכשהזרים של הקבוצה שובתים כבר יותר מחודש על אי קבלת שכר, לא פשוט לתפקד. עם זאת, המארחים עלו ממוקדים מאוד, שלטו במגרש ועלו ליתרון בדקה ה-33 משער של רונן שוורצמן. כפיר לייבוביץ' הגדיל את היתרון, דקה לפני סיום המחצית הראשונה, אבל האורחים חזרו למשחק במחצית השניה, עם שער מצמק בפנדל של שי אהרון. עד לסיום ניסו האורחים למצוא את השיוויון, אבל בעראבה חגגו 3 נקודות לראשונה מזה זמן רב, ומקווים כי הן יתרמו לשינוי באווירה במועדון.

הכח עמידר רמת גן - מכבי באר שבע 0:3

המארחים מרמת גן הגיעו עם מומנטום חיובי לאחר הניצחון הגדול בגביע באמצע השבוע על הפועל ירושלים (1:4), ושברו רצף של 6 משחקים ללא ניצחון עם נקודות חשובות מול האורחים מהדרום. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, כבש לירון דיאמנט את השער הראשון בדקה ה-56, ורשם צמד כעבור 7 דקות בלבד, שהכפיל את התוצאה. בדקה ה-90 הצטרף יצחק בן סלמון לחגיגה עם השער השלישי, והרמת גנים סוף סוף מצליחים להרים את ראשם מעל לקו האדום, ושולחים את מרמורק להתייצב במקומם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully