וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: תל אביב חזרה לפסגה

מודיעין הפתיעה את חיפה עם ניצחון חוץ 26:28, ותל אביב שבה למקום הראשון עם 32:50 בירושלים על מורדי יהודה

זה היה סופשבוע של האורחות בליגת התאקל בישראל. ביום חמישי מייקס פלייס תל אביב (1:5) כבשה את הפסגה לאחר ניצחון על המארחים המורדים מיהודה 32:50. הפסד זה העלה את המורדים למצב של 3:3 לאחר שלא הפסידו משחק מעל לחודש. ביום שישי ביקנעם היו אלה דנסינג קאמל פיונירס ממודיעין, שהנחילו הפסד כואב למארחיהם מחיפה במשחק מותח – 26:28. הפיונירס מקווים שניצחון חשוב זה יחזיר אותם לדרך המלך לאחר פתיחת עונה די עגומה. ההפסד שלח את חיפה(2:4) למקום השלישי, לאחר המובילים תל אביב 1:5) וביג בלו מירושלים (1:4). המורדים (3:3) תופסים את המקום הרביעי, אחריהם הקינגס (3:2), מודיעין (4:2) ובמקום האחרון נמצאים הנחיל השחור מבאר שבע (6:0).

מודיעין הגיעה למשחק לאחר ארבעה הפסדים, בעוד חיפה רוכבת על גל הניצחון הגדול על ביג בלו ירושלים. אך כל זה לא השפיע על מודיעין, שנראתה שווה מול שווה כבר בפתיחה. במשחק, שנקבע על הפרש קטן ביותר, כל נקודה הייתה קריטית. שתי הקבוצות השיגו ארבעה טאצ'דאונים, אך הנקודות שלאחר הטאצ'דאון קבעו את תוצאת הסיום לטובת מודיעין. שי גוטליב היה השחקן המצטיין של המשחק עם שני טאצ'דאונים – אחד בתפיסה מהממת עם הגב לכדור והשני עם ריצה של 58 יארדים שהשווה את התוצאה ל–20:20 בתחילת הרבע השני. במחצית השנייה היו אלו שחקני ההגנה של שתי הקבוצות שלקחו פיקוד, והנקודות היחידות היו שייכות למודיעין, מה שהכריע את המשחק, לאחר שבמחצית הובילו החיפאים 22:26.

בעוד שפאמבלים (5) ועבירות (10 עבירות ל–60 יארדים) הרגו את חיפה. הגנת מודיעין הייתה מצוינת לאורך כל המשחק – אסף כץ, השחקן המצטיין של העונה הקודמת (18 תיקולים) והמאמן/שחקן דן ברונווסר (15 תאקלים) הובילו את הקבוצה, אך היה זה מאמץ של כל הקבוצה שעשה את ההבדל בין ניצחון להפסד.

ביום חמישי אירחו המורדים מיהודה את מייקס פלייס תל אביב באצטדיון "קראפט" בירושלים, לאחר שבפעם הקודמת הפסידו להם בתל אביב. האורחת שמחה על חזרתם מפציעה של הקוורטרבק המצטיין אלכס טרפטון והשחקן הרב גוני תמיר אלטרמן. טרפטון היה מצוין במשחק החזרה שלו עם ארבע ריצות ומסירה אחת לטאצ'דאון. הקוורטרבק ג'ו מרטישיוס בלט בשורות המורדים, ולמרות שזרק פעמיים לאינטרספשן מסר פעמיים לטאצ'דאון ו–133 יארדים באוויר. דניאל ניסמן (חמישה תיקולים 2.5 סאקס) ואוואן רשף (חמישה תיקולים, אינטרספשן והשמטה כפויה) הובילו את ההגנה של תל אביב.

השבוע יתקיימו שלושה משחקים בליגת התאקל של ישראל: דאבל הדר יתקיים באצטדיון "קראפט" בירושלים ביום חמישי, כשביג בלו יתארחו אצל המורדים מיהודה בשעה 19.00 וב–21.30 יארחו הקינגס את חיפה. במוצ"ש יארחו הפיונירס ממודיעין את מייקס פלייס תל אביב בשעה 20.30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully