וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנזאנו: "ריאל יכולה לשבור את ההגמוניה של ברצלונה"

עם זאת, סבור מאמן מאיורקה, שתפגוש את ריאל (20:00, 5), שאפשר לחולל הפתעה. קאקה וגוטי חוזרים לסגל הלבנים

מאיורקה תתארח היום (ראשון, 20:00, שידור ישיר בספורט 5) בסנטיאגו ברנבאו של ריאל מדריד במסגרת המחזור ה-17 שנפתח אמש בליגה הספרדית. הכבשה השחורה של הלבנים ניצחה שלוש פעמים בשמונת ביקוריה האחרונים בבירת ספרד בליגה, והיא מאוד מקווה לעשות הפתעה נוספת.

מאמן מאיורקה גרגוריו מנזאנו הוא המאמן עם מספר ההופעות הרצופות הגדול ביותר בליגה, כשהיום יחגוג הופעה מספר 185, והוא מבטיח לעשות צרות לריאל. "אנחנו קבוצה לוחמת ומורדת". אמר. מנזאנו מאמין שקבוצתו צריכה לשחק כמו שאוסאסונה שיחקה בשבוע שעבר נגד ריאל, אז כזכור הסתיים המשחק ביניהן ב-0:0. "אוסאסונה לימדה אותנו כיצד צריך להתמודד עם ריאל", הוסיף מנזאנו. "זו המראה שאנחנו צריכים להתסכל עליה".

מנזאנו אף חלק שבחים לריאל: "אני חושב שהיא יכולה לשבור את ההגמוניה של ברצלונה. כל פעם שאני רואה אותה, היא יותר טובה, יותר מרוכזת, אבל יש לי שלושה ניצחונות במדריד וגם ניצחון בגביע ועוד תיקו".

מי שיסבול כנראה במשחק הוא כריסטיאנו רונאלדו, שלו מתכנן מנזאנו שמירה אישית צמודה של אחד, שניים ואפילו שלושה שחקנים. "נהיה כל הזמן באזור שלו, וישמרו עליו מספר שחקנים", אמר המאמן.

הקבוצה האדומה מהאי נמצאת באחת העונות הטובות ביותר שידעה הקבוצה. היא מדורגת במקום הרביעי עם 30 נקודות, רק שתיים מהמקום השלישי. לאחר ההפסד בגביע, שם שיחק השוער חרמן לוקס הארגנטינאי, ישוב השוער הישראלי אל בין קורות השער.

פלגריני: "מאיורקה בתקופה מצוינת"

בריאל מדריד כבר סיימו מזמן לבכות את העובדה שבמחזור הקודם הם היו יכולים להשוות את מניין נקודותיהם לזה של ברצלונה, וכבר אחריו הם הסתכלו אל עבר המשחק הבא. מי שישובו לסגל הקבוצה הם קאקה וגוטי. המאמן מנואל פלגריני הכריז כבר שקאקה לא ישחק 90 דקות.

"זה לוקח זמן לא קצר להתאושש מפציעה כזו, וקשה לשחק 90 דקות", אמר הצ'ילאני, ולא שלל את האפשרות שהוא יוכל לשתף פעולה עם רפאל ואן דר וארט. "הם יכולים לשחק בצוותא".

לגבי גוטי, שלא שיחק מאז ה-27 באוקטובר והיה מסוכסך עם המאמן לאחרונה ושמו נקשר עם מעבר אפשרי לבולטון האנגלית, אמר המאמן: "הוא חוזר מהפציעה שלו ומסוגל לשחק מספר דקות".

חרף הפסדה של מאיורקה לראיו וייקאנו במשחק הראשון בשמינית גמר הגביע (2:1), פלגריני יודע שריאל לא תחווה חיים קלים. "מאיורקה בתקופה מצוינת והיא תהווה לנו יריב חזק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully