וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תציע לטואטחה חוזה מקצועני לחמש שנים

10.1.2010 / 11:03

המגן יוכל לחתום רק בתום העונה: "הוא אופציה אם מסיללה יילך". מימון יבקש שוב לעזוב. מספר שחקנים ינוחו בגביע הטוטו

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

במכבי חיפה מתכוונים להציע למגן השמאלי הצעיר של הקבוצה, טאלב טואטחה, לחתום על חוזה מקצועני לחמש שנים בתום העונה הנוכחית, כשימלאו לשחקן 18 שנים. במועדון טוענים כי הסכם בעל פה הושג כבר עם השחקן, באמצעות אביו. תקנון ההתאחדות אינו מאפשר לשחקן מתחת לגיל 18 לחתום על חוזה מקצועני, ובחיפה יוכלו להאריך את חוזהו בחודש יוני, כלומר לאחר סיום העונה.

"הכוונה היא להציע לטואטחה חוזה מקצועני לחמש שנים, אבל נוכל לעשות זאת רק בתום העונה", אמר גורם בחיפה. המאמן אלישע לוי אמר עליו: "הוא שחקן צעיר ושקט. היכולת שלו לא מפתיעה. הוא לא נבהל מהמעמד". בחיפה בונים על טואטחה לטווח ארוך בידיעה שהמגן פיטר מסיללה עשוי לעזוב בתום העונה ואמש אמרו על כך במועדון: "הוא אופציה טובה במקרה שמסיללה יילך".

כפי שכבר פורסם, במועדון הירוק מהכרמל מתכוונים להציע גם לקשר מוחמד גדיר להאריך את חוזהו בשנתיים נוספות. גדיר חתם על חוזה לחמש שנים, אבל זו העונה השלישית שלו בקבוצה מאז חתם על החוזה ונותרו לו עוד שנתיים לסיומו.

מוחמד גדיר, מכבי חיפה. איתי חסיד
במועדון רוצים לשמור אותו. גדיר/איתי חסיד

לאסלו לנצ'ה וניקולה סימיץ' צפויים להגיע למבחנים

בקבוצה היו מרוצים מאוד מהיכולת שהפגינו ליאור רפאלוב וז'ורז'ה טשיירה, במשחק הניצחון 0:3 על הפועל רעננה במסגרת המחזור ה-17 של ליגת העל. "בשנים האחרונות היו כאן בעיות עם בלמים", נאמר על הבלם מפורטוגל, "זה יהיה כנראה הבלם הראשון שימשיך גם מעבר לעונה הנוכחית. הוא בלם נהדר ולא פחות דומיננטי מדקל קינן".

הבלם שי מימון יבקש במהלך השבוע שוב לעזוב את מכבי חיפה, כשמבחינת שני הצדדים לא עומדת אפשרות השאלה על הפרק. מימון מעוניין להיות שחקן הרכב בחיפה או לעזוב לאלתר, משום שהוא אינו מעוניין להיכנס למשא ומתן מדי שנה עם חיפה וקבוצות אחרות בנוגע להשאלה. אם חיפה תענה לבקשתו, מימון ישוחרר עוד השבוע. בינתיים אלישע לוי לא מוכן לשחררו, אבל בסביבתו של הבלם מקווים שהמאמן וההנהלה ישתכנעו לאחר הפגישה.

שני שמות נוספים הצפויים להגיע למבחנים הם לאסלו לנצ'ה ההונגרי (28) וניקולה סימיץ' הסרבי (21). הם יגיעו כנראה במהלך השבוע הבא, בכפוף להחלטה האם להחתים את הקשר לבאן חמלדזה. הקשר הגיאורגי אמור לפתוח בהרכב במשחק רביעי, במסגרת חצי גמר גביע הטוטו, שוב נגד הפועל רעננה.

בחיפה שומרים את יניב קטן לקרב מול הפועל תל אביב

בירם כיאל ויניב קטן צפויים לזכות למנוחה. קטן יוכל להיות כשיר למשחק, אבל בחיפה מעדיפים לשמור אותו למשחק מול הפועל תל אביב בעוד שבועיים. גם מימון עשוי לפתוח במקום ז'ורז'ה טשיירה. בקבוצה עדיין לא ויתרו על האפשרות שהקשר/חלוץ הפיני רוני פורוקארה יצורף, אך קבוצתו השבדית עדיין מקשה על העסקה בגלל שהיא לא מוכנה להתפשר על העלויות.

בעוד עשרה ימים תארח הקבוצה בקריית אליעזר את דינמו קייב. המשחק יהווה הכנה לקראת המשחק המסקרן מול האדומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully