וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "לא היה לנו ספק לגבי דבאלישווילי"

9.1.2010 / 21:21

למרות הניצחון על רעננה, שי מימון יבקש שוב לעזוב ובמכבי חיפה עשויים להסכים למכור אותו. אלי כהן: "אסור להיראות כך"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

17 מחזורי ליגה חלפו, ומכבי חיפה ממשיכה בשלה. האלופה רשמה הערב (שבת) את ניצחונה ה-16 העונה כשגברה 0:3 על הפועל רעננה ללא בעיות מיוחדות. הירוקים המתינו 35 דקות עד שולדימיר דבאלישווילי שבר את הקרח עם הראשון, ותשע דקות לאחר מכן השלים צמד בהעתק מדויק של השער הקודם, שוב מבישול של ז'ורז'ה טשיירה. ליאור רפאלוב קינח עם השלישי בפתיחת המחצית השנייה, ומכבי חיפה עם מאזן ביתי מושלם וערב שרק הפך טוב יותר בעקבות התיקו המאופס של הפועל תל אביב בפתח תקוה.

שביעות רצון מרפאלוב

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, התייחס בסיום לדרך שבה שחקניו מגיעים למשחקים בהם הם פייבוריטים ברורים. "למשחקים כאלה צריך לבוא ברמת מוכנות גבוהה", הסביר המאמן. "נוצרה צפיפות בגלל המערך המעובה של רעננה, אבל שלחנו שחקנים אחרים קדימה ופרצנו אותו. המחמאות לטשיירה שידע לעשות זאת היטב".

מאמן האלופה לא חסך מחמאות גם מדבאלישווילי, שהרשית צמד שני ברציפות: "לא היה לנו ספק לגביו. שחקנים נקלעים לפעמים לתקופות לא טובות, אבל הוא יצא מזה. כשהוא היה חסר, שלומי ארבייטמן כבש. עכשיו זה קורה להיפך". על המגן הצעיר טאלב טואטחה אמר לוי: "הוא שחקן צעיר שמשחק בשקט ולא נבהל".

כובש השער השלישי, ליאור רפאלוב, סיים הערב 90 דקות והיה מרוצה: "התחלנו את המשחק והיה הלא קל, רעננה צופפה כמו עכו, אבל היינו סבלניים. אני שמח שכבשתי והניצחן היה חשוב עבורנו. הפועל תל אביב קבוצה חזקה מאוד, אבל לפניה יש לנו את חצי גמר גביע הטוטו ואת הפועל רמת גן. יש זמן עד המשחק מולם ונצטרך לדעת לנצח עד אז. הישג של 16 ניצחונות הוא אדיר. זה לא בא בקלות. חשוב לי לצבור דקות ואני מרוצה מהשער".

בסיום המשחק נראה רפאלוב מאושר כשהתחבק עם אנשי הקבוצה שאמרו לו: "שמחים בשבילך ששיחקת 90 דקות. הקשר לא שיחק 90 דקות בחמשת המשחקים האחרונים, אבל במהלך השבוע שוחח עם אלישע לוי ששיבח אותו על יכולתו והרגיע אותו נוכח הדיבורים על חיזוק אפשרי לקישור.

בחיפה היו מרוצים מאוד מטשיירה, שבישל את שני השערים הראשונים של הקבוצה, וכן מליאור רפאלוב. יחד עם זאת הערב נודע כי שי מימון מתכוון ליזום במהלך השבוע שיחה עם המנכ"ל איתמר צ'יזיק והמאמן אלישע לוי כדי לבקש לעזוב. מימון הבין כי מעמדו של טשיירה יציב בקבוצה ולכן כדאי לו לעזוב. כרגע מדובר אך ורק על מכירת השחקן כשבמכבי חיפה הסכימו עקרונית למהלך ואם השחקן ישוחרר, הוא יימכר ולא יושאל לקבוצה אחרת.

לאור התפתחות הדברים, ייתכן שמימון ישוחרר עוד השבוע מהקבוצה למרות הצהרות ראשי המועדון לפיו השחקן לא משוחרר לפי שעה. הקשר ישראל זגורי צפוי להישאר לאחר ששוכנע על ידי אלישע לוי כי הוא יקבל יותר דקות משחק.

אלי כהן: "משלמים את שכר הלימוד"

ברעננה התקשו להבין מדוע שוב לא הצליחו להציג יכולת משכנעת במפגש מול קבוצה גדולה. “פשוט לא הגענו למשחק", סיכם מאמן הפועל רעננה אלי כהן לאחר התבוסה. "מכבי חיפה היתה גדולה עלינו. אנחנו צריכים להמשיך ולהסתכל קדימה לעבר הליגה שלנו ולעבר הלחם שלנו. הראש שלנו כבר במשחק בשבוע הבא מול נתניה. אנחנו לא מיטיבים לשחק דווקא מול הגדולות", הודה כהן. "למרות הבדלי הרמות, אסור להראות ככה. זהו סוג של שכר לימוד".

אבי כנפו, שחקן הפועל תל אביב לשעבר, התייחס למאבק האליפות בין שתי הראשונות: "יש יריבות טובה, שתיהן משחקות יפה, אבל לחיפה יש יתרון כי היא ניצחה איפה שהפועל מעדה. הערב נלחמנו, התחלנו את המשחק טוב, אבל נגד מכבי חיפה פשוט אסור לעשות טעויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully