וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חימנז: "לא ידענו שיהיה כל כך קשה בינואר"

מאמן סביליה מבכה את חיסורי האפריקאיים, אבל יודע ש"זה לא תירוץ, אנחנו מפסידים בגללנו". קיקה פלורס: "ראינו את המיטב"

הצלילה החופשית של סביליה נמשכת ביתר שאת, ואמש (שבת) היא ספגה את הפסדה השלישי ברציפות. ההפסד המפתיע הגיע במחזור ה-17 ועוד בראמון סאנצ'ז פיחואן 2:1 לראסינג סנטאנדר, מצמד של אחד מילדי הפלא שמעטרים את הכדורגל הספרדי, סרחיו קנאלס בן ה-18. בסיום המשחק קיבל קנאלס תשואות גם מהאוהדים של הקבוצה האנדלוסית.

"ידענו שיהיה לנו קשה בחודש ינואר, אבל לא עד כדי כך", אמר מאמן סביליה מנולו חימנז, שמבכה את העובדה כי לא מעט משחקניה המרכזיים של הקבוצה נמצאים באליפות אפריקה שתפתח היום. "הרבה שחקנים חסרים, אבל זה לא תירוץ. אנחנו מפסידים משחקים בגללנו, יותר מאשר העדיפות של היריבות עלינו".

סביליה השיגה ניצחון אחד בלבד בששת משחקיה האחרונים וחמש נקודות, שמציבות אותה כעת, עוד טרם השלמת המחזור, במקום החמישי בלבד. הקבוצה של חימנז צריכה להתעשת ומהר, כי היא גם יכולה להתרחק מהמקום הרביעי המוליך לפלייאוף ליגת האלופות.

בניגוד לסביליה, מי שממשיכה במומנטום החיובי שלה אחרי פתיחת העונה המקרטעת מאוד היא אתלטיקו מדריד, שנתנה חזק בראש לוויאדוליד בחוסה סורייה 0:4. "אני שמח כי השחקנים שלי היו פעלתניים, והפעם ראינו מהם את המיטב", אמר מאמן הקבוצה קיקה סאנצ'ז פלורס. "כבר לא היינו יכולים לשחק רע יותר מאיך ששיחקנו בעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully