וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "לא הגיע לסיינה להפסיד"

מאמן אינטר, שהרחיב את שיאו ל-127 משחקי בית ללא הפסד, ניחם את נועלת הטבלה. "מעדיף ספסל בו אפשר למצוא פתרונות"

הערב (ראשון) ייערך הקרב המסקרן בין יובנטוס ומילאן בטורינו במסגרת המחזור ה-19 שיינעל את הסיבוב הראשון בליגה האיטלקית (21:45, שידור ישיר בספורט 5), אבל עם כל הכבוד למשחק, הרי שאם אינטר מנצחת 3:4 בסן סירו, לאחר שהייתה בפיגור עד הדקה ה-88, אז יש לנו ספוילר גדול בשבילכם - היא תהיה אלופה. הנראזורי עשו מהפך דרמטי בדקות הסיום כדי להשיג עוד שלוש נקודות ולהתקרב לאליפות חמישית ברציפות ושנייה של ז'וזה מוריניו.

המאמן הפורטוגלי חסר את סמואל אטו, שיצא לאליפות אפריקה, ואת פטריק ויירה, שעבר לפני מספר ימים למנצ'סטר סיטי, אבל הוא לא מתייאש: "יש לנו חיסורים, וזו בעיה. היו לנו כמה ילדים על הספסל, והייתי חייב לזרוק אותם למערכה. אני מעדיף ספסל בו אני יכול למצוא פתרונות".

מוריניו הרחיב את שיאו המדהים - 127 משחקים ללא הפסד בית, הכוללים את זמנו, כמובן, בפורטו וגם בצ'לסי. "מבחינה טכנית היינו אבודים, מבחינה טקטית התקשינו מאוד", הוסיף המנג'ר המוחצן. "סיינה הייתה טובה מאיתנו. הם היו רגועים יותר, ניידים, מהירים והיו טובים בהתקפה. לא הגיע להם להפסיד".

מאמנה של הקבוצה המנוצחת אלברטו מלסאני התרעם על העובדה שאינטר קיבלה כדור חופשי, ממנו שלח ווסלי סניידר את שער השוויון (ב-3:3). "אני", אמר מלסאני, "מדבר בשמן של כל הקבוצות הקטנות, שלא מגיע להן להפסיד בגלל דברים כאלה בנאליים. לא הייתה שם עבירה".

שחקני אינטר לא שכחו כמובן את חברם הרומני, הבלם כריסטיאן קיבו, שנפצע ושבר את גולגולותו בניצחון ביום רביעי שעבר, 0:1 בליגה על קייבו. לאחר שסניידר כבש את השער הראשון שלו במשחק הוא וחבריו הניפו חולצה עם הכיתוב המרגש: "תחזור במהרה, כריס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully