וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סידני: דמנטייבה פתחה ללא תקלות

אלופת 2009 ניצחה בסיבוב הראשון את סקיאבונה 2:6, 5:7, הנין הפצועה פרשה. רודיק זכה בבריסביין, סיליץ' בשנאי

אכזבה גדולה נרשמה בסידני, כשז'סטין הנין המתקמבקת הודיעה כי לא תשתתף בטורניר, וזאת עקב פציעה ברגלה. הבלגית, שנוצחה על ידי קים קלייסטרס בגמר טורניר בריסביין, תתכונן עתה לאליפות אוסטרליה הפתוחה, שתיפתח ב-18 בינואר. טורניר סידני (משטח קשה, 600 אלף דולר) יצא, אם כך, לדרך, ללא הנין, ושלושת המשחקים הראשונים לא בישרו על הפתעות מיוחדות. אלופת 2009 אלנה דמנטייבה ניצחה 2:6, 5:7 את האיטלקיה פרנצ'סקה סקיאבונה והמשיכה לשלב הבא. סבטלנה קוזנצובה הרוסיה גברה על בת ארצה אליזה קלייבנובה 2:6, 7:6, 5:7. דניאלה האנטוחובה ניצחה את הצרפתיה ורג'ין רזאנו 3:6, 0:6.

טורניר הובארט (משטח קשה, סך פרסים 220 אלף דולר) שבאוסטרליה נפתח הלילה (בין שבת לראשון) והטניסאית הבכירה של ישראל, שחר פאר, תתמודד בסיבוב הראשון נגד אוליביה רוגוסקה המקומית. ההתמודדות תערך ביום שני, ואם פאר תנצח, היא תפגוש בסיבוב השני את המנצחת במשחק בין האוסטרלית ילידת סרביה, ילנה דוקיץ', לבריטית אלנה בלטצ'ה. האוקראינית אלונה בונדרנקו עלתה לשלב הבא אחרי שניצחה את האוסטרית סיביל באמר 4:6, 1:6. הצרפתיה אליז קורנה המשיכה אף היא הלאה, אחרי שהביסה 1:6, 0:6 את הרומניה אלכסנדרה דולגרו. הספרדיה הנמרצת אנבל מדינה גריגואס הדיחה את הצ'כית איבטה בנסובה בעזרת ניצחון 5:7, 3:6. פנג שוואי הסינית צלחה את המפגש עם סורנה סירסטאה הרומניה עם 1:6, 4:6.

רודיק זכה בטורניר בריסביין

הטניסאי אנדי רודיק ( 6 בעולם) זכה בתואר הראשון שלו לעונת 2010 על אדמה אוסטרלית כשניצח בגמר טורניר בריסביין. האמריקאי המדורג ראשון בטורניר גבר בשתי מערכות על הצ'כי ראדק סטפאנק (12 בעולם), המדורג שני בטורניר, 6:7 (2), 7:6 (7).

המערכה הראשונה הייתה צמודה, כאשר כל אחד מהשחקנים שמר על חבטות ההגשה שלו. המערכה השנייה נראתה כקלילה עבור רודיק, שהוביל בה כבר 1:4, אלא התאוששות מצוינת של הצ'כי החזירה אותו למשחק, אלא שהוא שוב נוצח בשובר השוויון.

מרין סיליץ' הקרואטי זכה בטורניר שנאי לאחר שגבר 6:7, 6:7 על סטניסלב ואווינקה השוויצרי (שהדיח בחצי הגמר את דודי סלע) בתום שעתיים ו-40 דקות, תוך שהוא מציג את משחק הפורהנד האימתני שלו. ואווינקה הוביל 3:5 במערכה הראשונה, אבל נשבר חזרה והפסיד בשובר השוויון. השוויצרי הציל שתי נקודות שבירה במשחקון השמיני של המערכה השניה, אבל שוב נכנע בשובר השוויון והפסיד משחק גמר מרתק. אגב, היה זה הניצחון הראשון של סיליץ' על יריבו, המדורג 21 בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully