וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: סניידר, בסגנון חופשי

ווסלי סניידר כבש צמד בבעיטות חופשיות והוסיף בישול ב-3:4 הדרמטי של אינטר על סיינה. רומא ניצחה את קייבו 0:1

24 שעות לפני הקרב הגדול בין יובנטוס למילאן, אינטר הגדילה את הפער מהדולקות אחריה. אם מישהו היה אומר לזו'זה מוריניו שהוא יזקק לשני שערים דרמטיים מול האחרונה בטבלה, סיינה, ספק אם הוא היה מאמין. אבל הנראזורי שלו, בהרכב חסר בגלל מכת הפציעות, התקשו כל הדרך ל-3:4 דרמטי בסיומו של ערב גדול של כדורגל.

מסימו מקרונה העלה את סיינה ליתרון בדקה ה-18 כשהמשיך פנימה בישול של סימונה ורגסולה, אבל אז נכנס למשחק ווסלי סניידר. מסירה ארוכה של ההולנדי הפכה לשער נהדר של דייגו מיליטו בדקה ה-24 ו-12 דקות מאוחר יותר כבש סניידר בעצמו בבעיטה חופשית והשלים את המהפך. 60 שניות עברו והגבהה של רג'ינאלדו השאירה את אלבין אקדאל להשוות מקרוב ולקבוע 2:2 במחצית מטורפת.

ז'וזה מוריניו שלח למערכה את החלוץ הצעיר מרקו ארנאוטוביץ' בהופעה שניה בקבוצה, כשגם אלן סטבנוביץ' השוויצרי הצעיר ערך בכורה, אבל השער נפל בצד השני. מקרונה כבש את השני שלו במשחק בבעיטה שטוחה מ-16 מטרים לאחר בישול שני במשחק של רג'ינאלדו. סיינה מעולם לא ניצחה את אינטר ודקה לפני שהחבורה של אלברטו מלסאני משלימה היסטוריה, סניידר שלח עוד כדור חופשי לקורה ופנימה. גמור? ממש לא. מהלך קבוצתי של אינטר הסתיים עם בישול של גוראן פאנדב לוולטר סמואל והמחליף סידר למוריניו ניצחון ענק והרבה שקט לפני המשחק בין מילאן ליובנטוס.

רומא - קייבו 0:1

לוקה טוני פתח לראשונה בהרכב רומא מאז הגיע כמושאל מבאיירן מינכן, אבל היה זה דניאלה דה רוסי שחרץ את גורל המשחק כבר בדקה הראשונה כשנגח לרשת לאחר כדור קרן של דויד פיזארו. בדקה ה-11 איבדה רומא את שוערה דוני בשל נגיעת יד מחוץ לרחבה, ובוגדן לובונט הרומני נכנס אל בין הקורות כשמירקו ווצ'יניץ' פינה את מקומו.

מכאן קייבו הייתה הרבה יותר דומיננטית, אבל שחקניה הרבו להחמיץ והותירו את ההגנה חשופה למתפרצות שברומא, ללא הקפטן פרנצ'סקו טוטי, לא ידעו לנצל, כולל החמצת פנדל של פיזארו בדקה ה-56. הג'יאלורוסי שמרו בשיניים על היתרון שהשיגו ממש בדקת הפתיחה, וקייבו המתוסכלת תחזור לורונה עם הפסד שלישי ברציפות. עבור רומא זהו משחק תשיעי ללא הפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully