וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: אריס הביכה את עצמה לפני ירושלים

רגע לפני המשחק ביורוקאפ, הפסידה אריס בבית לפאנליניוס 60:48 במפגן התקפי עלוב. פנאתינייקוס וריאל ניצחו

הפועל ירושלים כבר ממתינה למשחק הגורלי שלה מול אריס סלוניקי בשבוע הבא, אבל אם לשפוט לפי ההופעה האחרונה של היוונים, הרי שבמלחה יכולים להיות אופטימיים. אריס הביכה את עצמה עם הפסד ביתי כואב לפאנליניוס, 60:48, שלא מבשר טובות עבורם להמשך. רבע ראשון עלוב של אריס הותיר אותה על 7 נקודות בלבד, לעומת 20 של האורחים. אריס עוד הצליחה לצמק ל-9 בלבד ברבע השלישי, אבל אז לחצה פאנליניוס על הגז, והבטיחה לעצמה את הניצחון. דווין סמית' הוליך את קלעי פאנליניוס עם 18. לאריס: ניקוס חציברטאס 12, ארון מיילס 10.

אלופת אירופה, פנאתינייקוס, שגברה מוקדם יותר השבוע על פורקום סופוט ביורוליג, המשיכה את המומנטום עם ניצחון ביתי קליל על פרישטרי 61:92. האורחים האומללים החזיקו מעמד הרבע הראשון, שהסתיים בשיוויון 20:20, אבל אז פתחו באטיסט ופקוביץ' את המבערים, עצרו את האורחים על 12 נקודות בלבד בדרך ליתרון 17 במחצית. ההתקפה הנוראית של פרישטרי נמשכה גם ברבע השלישי, ופנאתינייקוס המשיכה להשתעשע ולהגדיל את היתרון. פקוביץ' הוליך את קלעי פנאתינייקוס עם 20 נקודות (100 אחוזים מהשדה), בעוד מייק באטיסט סיים עם 18. לפרישטרי: ספנסר נלסון 14, ג'יימי ארנולד 6.

לאחר שגברה אל אולדנבורג ביורוליג, ניצחה ריאל מדריד גם בליגה, כשהיא גוברת בחוץ על מנרסה 76:90. שחקניו של אטורה מסינה שלטו במחצית הראשונה וירדו ביתרון 6, אבל האורחים החלו לעשות סימני חזרה ברבע השלישי, וכבר הורידו ל-3 בלבד. אלא שאז הגיעה ריצת 15:25 ברבע האחרון, שהבטיחה סופית את הניצחון לבלאנקוס. דאריוס לאברינוביץ' הוליך את קלעי ריאל עם 18 ו-12 ריבאונדים, בעוד רימאס קאוקינאס הוסיף 16. למנרסה: גלאדיר 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully