וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיאטרון רוסי

אחרי שהדיח את פדרר בחצי גמר טורניר דוחא, ניצח דוידנקו בגמר את נדאל 6:0, 6:7, 4:6, בדרך לתואר הראשון לעונה

שנת 2010 רק נפתחה, כשהתואר הרשמי הראשון לעונה על הכף, ואם לשפוט לפי המאבק עליו, הרי שאם המשך המשחקים ייראו כמו גמר טורניר דוחא (פרסים בסך כולל של מיליון דולרים), הרי שצפוייה לנו שנה נהדרת. ניקולאי דוידנקו, שגבר בחצי הגמר על רוג'ר פדרר, סגר הערב (שבת) את העבודה בסטייל עם ניצחון קשה מאוד על המדורג שני בעולם, רפאל נדאל, 6:0, 6:7 4:6.

נאדל, שעלה לגמר לאחר שגבר על ויקטור טרויקי הסרבי בחצי, לא איבד רגע בפתיחת המשחק, ושבר את הרוסי במהירות כדי לעלות ליתרון 0:3. דוידנקו לא מצא את עצמו באותן דקות, ואיפשר לנדאל להשתלט לחלוטין על המערכה, בדרך לשבירה נוספת, וניצחון 0:6 קליל אחרי חצי שעה בלבד. אלא שמי שחשב שבכך המשחק סגור, טעה, ובגדול.

דוידנקו החל להראותך סימני התאוששות בפתיחת המערכה השניה, ונלחם במשך כרבע שעה בניסיון לשבור את הספרדי כבר במשחקון הראשון, אבל כשל. המשחק הפך צמוד, ובמצב של 2:2 הצליח דוידנקו לשבור את הגשותיו של נדאל, ולשנות מעט את המומנטום. במצב של 4:5 לזכותו, שוב נכנע דוידנקו, ואיפשר לספרדי לשבור והמערכה הלכה לשובר שיוויון. אלא שדווקא שם התעלה הרוסי, הצליח לשבור, בדרך לניצחון במערכה, וכפה מערכה שלישית.

נדאל העלה את האינטנסיביות בפתיחת המערכה האחרונה, והצליח לשבור את הגשותיו של דוידנקו כדי לעלות ליתרון 1:3. המאבק הנהדר המשיך, הרוסי לא הרים ידיים, שבר בחזרה ועלה ליתרון 4:5. נדאל עוד ניסה לחזור למשחק, אבל הרוסי הראה הרבה הקרבה, ולאחר שעתיים ו-43 דקות ניצח את המשחק, בדרך לתואר הראשון של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully