וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יובה נגד מילאן - הדרבי האמיתי של איטליה"

סגן נשיא מילאן אדריאנו גליאני מוציא את אינטר מהמשוואה ומוכן לקרב הגדול בטורינו (21:45, 5). פרארה מגיע בהרכב חסר

הסיבוב הראשון בליגה האיטלקית מגיע לסיומו (ראשון, 21:45, ספורט 5), ואין דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר קרב גדול בין שתי יריבות ותיקות, כשיובנטוס תארח בקומונלה בטורינו את מילאן, המדורגת שנייה ומקדימה אותה בנקודה אחת במרדף אחר המוליכה, אינטר, במסגרת המחזור ה-19 של הליגה.

"זה הדרבי האמיתי של איטליה", הבהיר סגן נשיא מילאן, אדריאנו גליאני, והוציא את אינטר מהמשוואה. "המספרים מוכיחים זאת בוודאות. יובנטוס זו הקבוצה שזכתה בהכי הרבה אליפויות ואנחנו בהכי הרבה תארים באופן כללי. לאונרדו יישאר איתנו בכל מקרה גם בעונה הבאה כי הוא עושה עבודה מצוינת. אני מאמין שהמנצחת במשחק תהיה זו שתמשיך לרדוף אחר אינטר".

מאוריציו גאנץ, חלוצה לשעבר של מילאן שאת שנותיו היפות עשה דווקא במדי אינטר, בונה על הרוסונרי כאלטרנטיבה לשליטה, ומעדיף להתעלם מיובנטוס. "זה עשוי להיות צומת דרכים עבור מילאן בעיקר", בטוח גאנץ, "כי היא יכולה להתרחק עד כדי ארבע נקודות מיובה ולנשוף בעורפה של אינטר שבועיים לפני הדרבי".

חלוץ העבר לא חסך מחמאות מלאונרדו, כשהדגיש: "אם נחזור שלושה חודשים אחורה, נראה שהמצב של הקבוצות היה הפוך, והקרדיט כאן הוא ללאונרדו. הוא הוכיח עצמו כמי שמסוגל להקנות לקבוצה את הזהות המילאנזית ולא ויתר בזמנים קשים. עכשיו הקבוצה בכושר מצוין וחייבת להראות המשכיות ליכולת שגילתה בניצחון על גנואה.

"זה לא משחק גמר"

יובנטוס ניצחה במחזור האחרון 1:2 בפארמה במה שנראה כחבל הצלה גדול עבור המאמן צ'ירו פרארה. למרות זאת, גם פרארה עצמו שמנסה לשדר עסקים כרגיל, יודע כי הפסד ביתי לרוסונרי יערער את כסאו בפעם המי יודע כמה, ואולי במקרה הזה תגיע גם הודעת הפיטורין.

פרארה מתקשה לקבל תוצרת משחקני הרכש שלו, כששני המאכזבים הראשיים הם פליפה מלו ובמיוחד דייגו, ממנו ציפו לקחת את המושכות ולהוביל את הקבוצה בחלק ההתקפי כפי שעשה בהצלחה בוורדר ברמן. "המשחק הזה הוא לא גמר עבורנו", אמר פרארה, שנזכר בטראומה מול באיירן מינכן בליגת האלופות. "בפעם הקודמת שהשתמתי במושג הזה, הסוף היה רע".

יובנטוס כבר הפסידה העונה פעמיים בבית, לנאפולי וקטאניה, כך שקשה להגדיר את הקומונלה כמבצר. אצל הגברת הזקנה יחסרו הפצועים ג'אנלואיג'י בופון, מאורו קמוראנסי, וינצ'נזו יאקווינטה ודויד טרזגה, כשגם מומו סיסוקו נמצא עם נבחרות באליפות אפריקה ומרטין קאסרס מושעה. טיאגו הפורטוגלי, שלא ממש היה בתוכניות של המאמן, הושאל לאתלטיקו מדריד.

מילאן, לעומת יריבתה מטורינו, הוכיחה בניצחון המרשים 2:5 על גנואה, כי ההפסד לפאלרמו היה בסך הכל מעידה. אחרי פתיחת עונה מאכזבת התעוררו שחקניו של לאונרדו, השילוב בין רונאלדיניו לפאטו החל לשאת פרי, מרקו בוריילו נכנס לתמונה וכעת גם דייויד בקהאם הצטרף כחיזוק לחוליית הקישור. האנגלי יקבל שוב מקום בהרכב הרוסונרי, שיחסרו את ג'אנלוקה זמברוטה, קלרנס סיידורף ופאטו הפצועים.

האורחים, להם עדיין משחק חסר, נוצחו רק פעם אחת ב-15 משחקיה האחרונים, והביטחון של השחקנים רק הולך וגובר. "הוכחנו שיש לנו קבוצה חזקה ותחרותית אחרי הפתיחה הצולעת", הסביר אלסנדרו נסטה ל'סקיי איטליה'. "המשחק מול יובנטוס חשוב מאוד כי אלו נקודות במאבק ישיר, אבל הלחץ הוא קודם כל עליהם. אנשים מצפים מהם ליותר בגלל הרכש שעשו והכסף שהשקיעו בקיץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully