וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע הודח בחצי גמר שנאי

הישראלי נוצח על ידי סטניסלס ואוינקה (21 בעולם) 6:4, 2:6, 7:5, והשוויצרי יתמודד בגמר עם סיליץ', שגבר על טיפסרביץ'

דודי סלע פתח מצוין את עונת 2010 והגיע עד לחצי גמר טורניר שנאי שבהודו (משטח קשה, פרסים בסך 398,250 דולר), אבל היום (שבת) הוא נעצר על ידי השוויצרי סטניסלס ואוינקה (21 בעולם) כשנוצח 6:4, 2:6, 7:5. ואוינקה יתמודד בגמר הטורניר נגד הקרואטי מארין סיליץ', שניצח מוקדם יותר את הסרבי ינקו טיפסרביץ' 1:6, 3:6.

ואוינקה הצליח להשיג נקודת שבירה במשחקון הרביעי של המערכה הראשונה, אולם סלע נחלץ מהצרה, שמר על ההגשה והשווה ל-2:2. ואוינקה צבר את נקודותיו במהירות, לעומת סלע שנאלץ להיאבק ולהיחלץ מעוד שתי אפשרויות שבירה אותן השיג יריבו. במשחקון העשירי שוב השיג ואוינקה נקודת שבירה, סלע הציל אותה, אך נכנע בהמשך המשחקון והשבירה היחידה של ואוינקה העניקה לו 4:6 במערכה הראשונה. סלע עלה נמרץ ונחוש יותר למערכה השנייה, ובעזרת שבירה מהירה עלה ליתרון 1:3. סלע לא אפשר לשוויצרי להיכנס לקצב ובעזרת שבירה נוספת ניצח 2:6 במערכה השנייה. במערכה השלישית ואוינקה התקשה עם הגשותיו הראשונות, אך סלע לא ניצל זאת ליצירת יתרון. במשחקון השניים-עשר השיג ואוינקה נקודת משחק, אותה ניצל מיד וניצח 5:7 במערכה השלישית והמכרעת. סלע יכול להתנחם בכך שפתח יפה את שנת 2010, ויקווה להמשיך ביכולת זו גם בהמשך החודש.

הקרואטי מארין סיליץ' (14 בעולם) הבטיח את מקומו בגמר טורניר שנאי שבהודו (משטח קשה, פרסים בסך 398,250 דולר), לאחר שגבר היום (שבת) בשתי מערכות על הסרבי יאנקו טיפסרביץ' בתוצאה 1:6, 3:6. טיפסרביץ' (38 בעולם) השיג שבירה מהירה במשחקון הראשון של המערכה הראשונה, אולם סיליץ' הגיב בשלוש שבירות ורמס את יריבו בדרך ל-1:6. במערכה השנייה לא הצליח הסרבי להגיע למצב שבירה, ואילו סיליץ ניצל את אחוזי ההגשה בסרב הראשון, ניצל שתי אפשרויות שבירה מתוך השש אותן השיג וניצח 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully