וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסיץ' מועמד להחליף את עתמאן באפס פילזן

9.1.2010 / 13:20

הכישלון ביורוליג צפוי לעלות למאמן הטורקי במשרתו, הסרבי יחליפו בימים הקרובים. בצ'ירוביץ' שוחרר מלובליאנה

ההפסד של אפס פילזן ביום חמישי לאולימפיאקוס ביורוליג חרץ ככל הנראה את גורלו של המאמן ארגין עתמאן, שצפוי לעזוב בתחילת השבוע את המועדון. לקבוצה נותר סיכוי תיאורטי בלבד להעפיל לשלב הבא, והיא תעשה זאת רק אם תנצח את אורלאן הצרפתית בחוץ ובמקביל תפסיד ריטאס וילנה בביתה למלאגה, שכבר הבטיחה את מקומה בשלב הטופ 16. הטענות כלפי עתמאן הן רבות, מאחר ובפילזן נבנתה בקיץ הקבוצה עם התקציב היקר בתולדות טורקיה כשבין היתר צורפו לקבוצה דניאל סנטיאגו, איגור רקוצ'ביץ' ובוסטיאן נכבאר.

התקשורת הטורקית מדווחת כי מי שצפוי להחליף את עתמאן בתפקיד הוא הסרבי הותיק סטניסלב פסיץ', שזכה בעבר עם ברצלונה ביורוליג, ועם נבחרת גרמניה ויוגוסלביה באליפות אירופה לנבחרות. פסיץ' חזר בעונה שעברה לסרביה ואימן את הכוכב האדום בלגרד, וזאת לאחר שפוטר במהלך העונה מדינמו מוסקבה. לפי התקשורת הטורקית הבעלים של פילזן כבר שוחחו עם פסיץ', והסיכום בין הצדדים, וההודעה על עזיבתו של עותמאן צפויה בימים הקרובים.

* אולימפיה לובליאנה, שאיבדה סיכוי להעפיל לשלב הטופ 16 ביורוליג, שיחררה את גארד נבחרת סלובניה סאני בצ'ירוביץ' שאיכזב. כמו כן גם הגארד האמריקאי מאט וולש צפוי לעזוב.

  • עוד באותו נושא:
  • אפס פילזן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully