וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את הפועל רמת גן

דוד רביבו החזיר את בירת הנגב למסלול הניצחונות, כשכבש בבעיטה חופשית בדקה ה-53. הפסד רביעי רצוף לאורדונים

בהפועל באר שבע התאכזבו בשבוע שעבר מהתיקו מול הפועל רעננה (2:2) שהושג רק הודות לשער של סיראז' נאסר בתוספת הזמן, ובבירת הנגב ידעו שמעידה נוספת עשויה להכניס את הקבוצה לסחרור. הבעלים אלונה ברקת הגיעה השבוע לאימון הקבוצה על מנת לראות מקרוב את הזרים הנבחנים בקבוצה, אך בטרם היא תקבל החלטה לגבי הרכש, הצליחו השחקנים של גיא עזורי להוכיח את עצמם עם ניצחון ביתי על הפועל רמת גן בתוצאה 0:1. זה לא היה ניצחון קל, אלא כזה שהושג בזכות כדורגל נחוש ולוחמני ופחות על ידי מהלכים שובי עין או כדורגל אלגנטי. בדקות הסיום באר שבע נלחצה לשערה וגוננה בגופה על שלוש הנקודות, ולזכות שחקניו של עזורי אפשר לומר שהצליחו במשימה וחזרו למסלול הניצחונות.

האורדונים הגיעו לוסרמיל במצב רוח שפוף אחרי התבוסה הכואבת למכבי פתח תקוה (3:0), שגרם לזעזוע גדול בקבוצה ששיחררה את הרוויה קובאצ'ביץ', קובי חסן וחיים מלכה. המאמן יובל נעים קיווה לראות שיפור אצל שחקניו, שהפסידו בארבעת המחזורים האחרונים ולא ניצחו כבר שמונה משחקים ברציפות, ואכן לדקות ארוכות במחצית השנייה הרמת גנים נראו טוב, אבל לא הצליחו למצוא את הרשת של קאלה למרות שפע המצבים שיצרו. עתה, לאחר תשעה משחקים רצופים ללא ניצחון, רמת גן מרגישה את התחתית מקרוב.

ביציע ישבו אגדות העבר המקומיות שלום אביטן, אברהם נומה ואפרים דוידי, שראו את תכנית המשחק של גיא עזורי משתבשת עקב פציעה מוקדמת של מאור מליקסון, שהוחלף בדקה ה-15 על ידי סיראז' נאסר. הפועל רמת גן שלטה במגרש ושיחקה בצורה קשוחה, ובאר שבע התקשתה לפתח את משחקה. בדקה ה-32 התפתחה מהומה במגרש, כשעומר בוקסנבוים נצמד לשוער באר שבע טברטקו קאלה, ובין השניים התפתח עימות. המחצית הראשונה החלשה הסתיימה ללא שערים. בתחילת המחצית השנייה באר שבע נראתה נמרצת ותכליתית יותר, ובאה על שכרה בדקה ה-53, כשדוד רביבו סובב כדור חופשי פנימה והעלה את המארחים ל-0:1. בדקות הסיום רמת גן הגבירה את הלחץ על באר שבע, שהתבססה בעיקר על התקפות מתפרצות, אך האורדונים לא היו מרוכזים ליד השער של קאלה, ויצאו מוסרמיל ללא נקודות.

מהלך המשחק

דקה 7 - אלי לוי הגביה כדור חופשי ומתוך הערבוביה בעט איילי מחמישה מטרים החוצה.

דקה 22 - תומר תייר הרים כדור חופשי, אותו נגח אסי דומב למשקוף שערה של באר שבע.

דקה 53 - גול! דוד רביבו סובב באמנות כדור חופשי שנעצר ברשת של רפי כהן. 0:1 להפועל באר שבע.

דקה 68 - דוד רביבו עבר שחקן רמת גני וסיים את המבצע האישי עם בעיטה בחצי גובה מ-20 מטרים, אך הכדור חלף בסמוך לקורה.

דקה 74 - המחליף תמיר בן עמי הרים כדור מאגף שמאל, וג'ורג' דאטורו נגח מקרוב לידיים של קאלה.

דקה 79 - מגן באר שבע שמעון הרוש הגביה כדור, ובערבוביה שנוצרה בעט גיל בלומשטיין, אך רפי כהן הדף היטב.

דקה 86 - חדד עבר ארבעה באר שבעים, ומסר לדאטרו שבעט חלש מתוך הרחבה והחמיץ הזדמנות להשוות.

הפועל באר שבע: טברטקו קאלה, מרכוס גלארסה, ראיין אדלי, דנילו מוריירה, שמעון הרוש, אייל שן, יוסי אופיר, מאור מליקסון, דוד רביבו, גיל בלומשטיין, אוהד קדוסי.

הפועל רמת גן: רפי כהן, קובי מוסא, גולן חרמון, אסי דומב, שי חדד, אלי לוי, וויליאם סוארס, עומר בוקסנבוים, תומר תייר, עומר פרץ, סרג' איילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully