וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ומכבי פתח תקוה נפרדו ב-0:0

הפועל תל אביב שוב נראתה רע ושוב איבדה נקודות מול מכבי פתח תקוה. אחרי הניצחון של מכבי חיפה, האליפות נראית רחוקה מוולפסון

מכבי פתח תקוה והפועל תל אביב נפרדו הערב (שבת) בתיקו 0:0 במשחק במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל. אלי גוטמן אמר השבוע שהמשחק הזה יסתיים ללא שערים, או ב-0:1 קטן לזכות אחת מהקבוצות, הוא ידע על מה הוא מדבר.

האדומים התקשו לפתח את המשחק הרגיל שלהם על כר הדשא הרעוע וללא וואליד באדיר, וינסנט אניימה ואיתי שכטר, או תחליף לסמואל יבואה שנמכר, המארחת הייתה טובה יותר לפרקים ארוכים, בעיקר במחצית השנייה, אבל לא מצאה את הרשת וכך נולד לו תיקו מאופס.

טומיסלב בוסיץ' שחקן מכבי פתח תקוה במאבק עם יהודה חוטה שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
חוטה נכנס לנעליים של באדיר/ברני ארדוב

פרדי דוד שוב העלה הערב הרכב שכלל שלושה בלמים ובסך הכל חמישה שחקני הגנה, אבל חוד שכלל את טומיסלב בוסיץ' ועומר דמארי הספיק כדי להטריד את יהודה חוטה הצעיר ואת דגלאס דה סילבה, שנראה יותר מדי אבוד כשוואליד באדיר לא לצידו.

אלא שההגנה האדומה לא חסרה היום רק את הקפטן, אלא גם את וינסנט אניימה וזו הצרה הצרורה איתה היא החלה להתמודד לפני שבוע ותמשיך כנראה לפחות עד המשחק נגד מכבי חיפה בקרית אליעזר, כולל. ניל אברבנל נכשל הערב כבר במבחן הראשון שלו הערב, כשהדף גרוע כדור פשוט שבעט לעברו עומר דמארי ואחרי השלישייה שהוא ספג נגד בית"ר ירושלים, באשמתו או שלא, גם שחקני החולייה האחורית של גוטמן נראו חסרי ביטחון לחלוטין בשוער השני של הקבוצה ולכן התקשו לתפקד כרגיל, על אף שאברבנל הצליח לעצור שתי הזדמנויות של דמארי לקראת הסיום.

בהיעדרו של איתי שכטר, מי שלקח את המושכות בחלק הקדמי היה ערן זהבי, בעוד מאחוריו הצליח ביברס נאתכו לבצע פעולות יפות, הערב מעמדת הקשר הקדמי. אבל שניהם לא הספיקו, בימים בהם תיקו הוא כמעט בבחינת הפסד ומכבי חיפה ממשיכה לדהור בדרך לאליפות שנייה ברציפות.

למה? כי מהראן לאלה עבד וניסה, אבל הוא לא חלוץ שיסחוב קבוצה לאליפות במשך עונה שלמה, בגלל שגילי ורמוט, שנוטה להיעלם במשחקים שמתקיימים במגרשי הפחות מהודרים של ליגת העל הישראלית, עשה זאת שוב הערב, בגלל שחוסר הביטחון בשוער השני גורם לכל הרביעייה האחורית ללכת שלושה מטרים אחורה ולפחד להניע דרכו כדור. למאבקי צמרת זה יכול להספיק, לאליפות לא, בטח כשאחת מהטוענות לכתר לא מאבדת נקודות.

ופתח תקוה? היא בדרך הנכונה. עומר דמארי נראה טוב בחוד, ונצ'ו טריאנוב הוא שחקן מצוין וגם ההגנה התייצבה. כמו שזה נראה כרגע, במשפחת לוזון ישכחו בקרוב שהקבוצה שלהם בילתה העונה מתחת לקו האדום.

מהלך המשחק

דקה 13: עומר דמארי בעט מ-18 מטרים, אברבנל הדף רע, אבל למזלו הכדור הורחק לפני שבוסיץ' מגיע לריבאונד.

דקה 21: דמארי העביר כדור עומק טוב לבוסיץ', אבל דה סילבה הפריע לחלוץ וזה שיחרר בעיטה לא מספיק טובה מ-15 מטרים, לידיים של אברבנל.

דקה 34: גילי ורמוט נשלח בכדור ארוך בצד ימין, נכנס לרחבה, אבל לא השתלט טוב על הכדור ויבריץ' יצא ובלם.

דקה 42: לאלה קיבל כדור ארוך מזהבי בתוך הרחבה, אבל הכדור ברח לו הצידה ויבריץ' יצא אליו ובלם לקרן.

דקה 43: נאתכו בעט בשמאל, יבריץ' ירד לא טוב אבל הכדור שיפשף אותו ויצא לקרן. הגנת פתח תקוה התקשתה להרחיק את ההגבהה, דה סילבה בעט בסיבוב וטריאנוב עצר את הכדור על הקו בעזרת הכתף.

דקה 55: הגנת הפועל תל אביב לא הצליחה להרחיק כדור קרן ומגמאדוב נגח מתוך רחבת החמש, אבל לידיים של אברבנל.

דקה 61: דמארי יצא למתפרצת של איש אחד, הצליח להכנס לרחבה ולשחרר בעיטה טובה מזווית קשה, אברבנל הדף לקרן.

דקה 84: טך בן חיים הכניס כדור עומק יפה לעומר דמארי, זה בעט ואברבנל עצר יפה.

דקה 89: מגרלשווילי קיבל כדור לבד מול אברבנל, התקדם לתוך הרחבה, אבל בעט מעל המשקוף.

מכבי פתח תקוה: דרגוסלאב יבריץ', אורי אוזן, אבי יחיאל, מוראד מגמאדוב, ניצן דמארי, קובי גנון, דן רומן, ונצ'ו טריאנוב, אסי משיח (חיים מגרלשווילי, 62), עומר דמארי (דובב גבאי, 90), טומיסלאב בוסיץ' (טל בן חיים, 83).

הפועל תל אביב: ניל אברבנל, דני בונדר (עומרי קנדה, 77), דגלאס דה סילבה, יהודה חוטה, דדי בן דיין, אביחי ידין (מיכאל זנדברג, 71), זוראב מנטשאשווילי (ויקטור מרעי, 65), ביברס נאתכו, גילי ורמוט, ערן זהבי, מהראן לאלה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully