וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה 0:3 את הפועל רעננה

מכבי חיפה שוב לא התקשתה, כשגברה 0:3 על הפועל רעננה במשחק שלא שודר. דבאלישווילי הבקיע צמד נוסף, רפאלוב קינח

התקליט של מכבי חיפה חוזר על עצמו, וכמה שהצליל הזה ערב לאוזניהם של אלישע לוי והאוהדים הירוקים. בדיוק כמו במשחק מול הפועל עכו, האלופה גילתה סבלנות וחיכתה חצי שעה פחות או יותר, על מנת להבקיע את הראשון ולשייט לעבר ניצחון קל 0:3 על הפועל רעננה הערב (שבת). שבועיים לפני משחק העונה, מכבי חיפה נמצאת בעיצומו של רצף ניצחונות שני העונה, העומד כרגע על שישה, ושומרת על מאזן מושלם בקרית אליעזר.

ולדימיר דבאלישווילי שחקן מכבי חיפה. יותם רונן
שער ליגה מספר 11 וצמד שני ברציפות. דבאלישווילי/יותם רונן

פיטר מסיללה הפצוע נעדר מהרכב המארחת, אבל לאלישע לוי אין בעיה לזרוק למים העמוקים את טאלב טואטחה. המגן בן ה-17 היה הבולט בשורות הירוקים בדקות הפתיחה, ולאחר מכן איפשר לבלם ז'ורז'ה טשיירה לתקוף דרך האגף השמאלי ולהפתיע לא רק עם בישול אחד, אלא עם שניים. הפורטוגלי סידר לחלוץ ולדימיר דבאלישווילי את שערו העשירי העונה בדקה ה-35, ותשע דקות לאחר מכן שיחזרו זאת השניים במדויק כדי לקבוע 0:2 במחצית. השליטה הברורה של הירוקים בשדה באה לידי ביטוי אחרי מספר החמצות, ומערך שלושת הבלמים של הפועל רעננה פשוט התפרק.

15 דקות ההפסקה לא ממש סייעו לאלי כהן ושחקניו חסרי האונים, כשבדקה ה-47 היה זה ליאור רפאלוב שניצל יציאה רעה של שאול סמדג'ה כדי לנגוח לרשת את השלישי. כך, המחצית השנייה הפכה כולה לגארבג' טיים מתמשך. מכבי חיפה ערכה חילופים, הרבתה להחמיץ ובעיקר חיכתה לבשורה מפתח תקוה. האלופה ממשיכה לשמור על אחוזי הצלחה מרשימים בלי להשקיע מאמץ רב מדי, כולל שמונה ניצחונות בשמונת המפגשים מול העולות החדשות. ורעננה? היא תחפש את הנקודות במקומות קצת יותר מזמינים ומול יריבות ברמתה. הערב זה לא היה כוחות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מהלך המשחק

דקה 11: רעננה יצאה למתפרצת באמצעות סטיבן כהן, שמסר לכוואז וקיבל בחזרה כדי לשלוח בעיטה לשמיים.

דקה 16: איום ראשון של הירוקים. כדור שנהדף מהגנת רעננה הגיע לגולסה, שניצב מחוץ לרחבה ובעט מעל השער.

דקה 17: דבאלישווילי נותר לבדו מול סמדג'ה במרחק עשרה מטרים מהשער, אך בעט החוצה.

דקה 28: רפאלוב מסר מצוין לגדיר שעצר בחזה ובעט מהאוויר, סמדג'ה הדף.

דקה 35: גול! טשיירה עלה לעזרת ההתקפה, קיבל כדור מרפאלוב והעביר מסירה מצוינת משמאל, דבאלישווילי שם את הרגל בזמן הנכון כדי לכבוש. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 39: משומר דהר באגף הימני ומסר כדור רוחב שפגע בזלמיקאס והטעה את סמדג'ה, שהצליח בכל זאת להדוף לקרן.

דקה 44: גול! העתק מדויק לשער הראשון. רפאלוב מצא בשמאל את טשיירה, שהתחמק מזלמיקאס והעביר שוב רוחב לדבאלישווילי שלא התקשה לכבוש צמד שבוע שני ברציפות. 0:2 למכבי חיפה.

דקה 47: גול! קטן הגביה לרחבה מ-40 מטרים, רפאלוב ניצל יציאה הססנית של סמדג'ה ונגח מעליו לרשת. 0:3 לירוקים.

דקה 54: קטן מסר לגולסה שמצא את דבלאשווילי, והאחרון נגח ממצב נוח ליד הקורה.

דקה 70: בוקולי ניסה להגביה, הכדור פגע במשקוף וירד לקרקע ומשם לרגל של רפאלוב, שמהאוויר בעט לשמיים ויתחרה על תואר החמצת העונה.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, ז'ורז'ה טשיירה, דקל קינן, טאלב טואטחה, ג'ון קולמה, אייל גולסה (ישראל זגורי, 72), מוחמד גדיר (גוסטבו בוקולי, 65), ליאור רפאלוב, יניב קטן (שלומי ארבייטמן, 61), ולדימיר דבאלשווילי.

הפועל רעננה: שאול סמדג'ה, רועי לוי, איתי טואף, אבי סופר, אירמנטס זלמיקאס, עומרי עטיה, תמיר פור, גיא כוואז, סטיבן כהן (רז כהן, 85), אבי כנפו (ארמנדו לסקאנו, 72), דודו ביטון (כריסטיאנו דוס סנטוס, 54).

שחקני מכבי חיפה חוגגים. יותם רונן
בליגה משלהם. שחקני מכבי חיפה/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully