וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "אסור לנו לאבד אף שחקן"

מאמן פורטסמות התייחס להערכות שקבוצתו תמכור את כוכביה והוסיף: "אנחנו עוד צריכים להתחזק בשניים-שלושה שחקנים"

דחיית משחקה של פורטסמות מול פולהאם שהיה אמור להיערך היום (שבת) גרם לתקשורת האנגלית לחזור ולעסוק בצרות הכלכליות של פומפי, שמשחקה הבא יהיה רק ביום שלישי הקרוב, אז תתארח אצל קובנטרי במשחק חוזר בסיבוב השלישי של הגביע האנגלי אחרי התיקו הביתי המאכזב במשחק הראשון בין השתיים (1:1).

על פי "הסאן" צפוי הבעלים של פורטסמות, עלי אל פראג', למכור שורה של שחקנים על מנת לכסות את חובות הענק של הקבוצה, כשבין השמות שהוזכרו כמועמדים לעזיבה נמצאים דייויד ג'יימס, יונאס קאבול, נאדיר בלחאג' וג'ון אוטוקה. אבל אברהם גרנט המשיך לדבר הבוקר על הצורך לחזק את הקבוצה ואמר: "מנקודת מבט מקצועית אסור לנו לאבד עכשיו שחקנים, פשוט אסור לנו. אנחנו צריכים לשמור על הסגל הקיים, ואפילו לצרף שניים או שלושה שחקנים נוספים".

"אני לא אוהב לרכוש שחקנים באמצע העונה", המשיך גרנט. "אבל בגלל המצב שלנו בטבלה ובגלל העובדה שבכמה עמדות אין לנו שחקנים בכלל, אנחנו חייבים להביא חיזוק. העדיפות הראשונה שלי היא להביא שחקנים שמכירים את הפרמיירליג, שהיא ליגה שונה מכל ליגה אחרת באירופה, ואני יודע את זה היטב. אבל אם נמצא שחקן איכותי מליגה אחרת נביא אותו בגלל הסיטואציה הכספית שלנו, שלא מאפשרת לנו להיות מפונקים. אנחנו פשוט צריכים למצוא שחקנים שיוכלו לעזור לנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully