וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבע נקודות לכספי, הפסד חמישי ברציפות לקינגס

גולדן סטייט הנחילה לסקרמנטו הפסד חמישי ברציפות עם 108:101, הקינגס הצעירים שוב שמטו יתרון של 18 נקודות

סקרמנטו ספגה הלילה (בין שישי לשבת) את הפסדה החמישי ברציפות, 108:101 לגולדן סטייט, ושילמה פעם נוספת את מחיר חוסר הניסיון. הקבוצה של פול ווסטפאל כבר הוליכה ב-18 נקודות במהלך הרבע השלישי, אך בדומה ליותר מדי משחקים בתקופה האחרונה לא הצליחה לשמור על היתרון, ואיפשרה ללוחמים של דון נלסון לבצע קאמבק מהיר ברבע הרביעי ולנצח את המשחק.

עמרי כספי שוב פתח בחמישייה, אבל אחרי שלא ירד מרף 20 הנקודות בארבעת המשחקים האחרונים הוא נקלע הפעם ליום קליעה רע, וסיים עם ארבע נקודות בלבד, עם 1 מ-8 מהשדה כולל 0 מ-3 מחוץ לקשת ו-2 מ-2 מהקו, והוסיף 6 ריבאונדים, אסיסט אחד ושני איבודים ב-31 דקות. הרוקי הישראלי לא נכנס טוב למשחק והחטיא את כל חמש הזריקות שלו במחצית הראשונה, וגם כשפתח את הרבע השלישי עם ליי אפ קל, הוא התברר כסל השדה היחיד שלו במשחק.


הקינגס קיוו לפתוח דף חדש בנסיעה הקצרה למשחק החוץ באוקלנד הסמוכה, אחרי הפסדים צמודים לאריות כמו הלייקרס, המאבריקס והסאנס, אבל גם מול הווריורס החלשים זה נגמר באיבוד יתרון גדול ובאכזבה לחבורה הצעירה מבירת קליפורניה. ההתחלה שוב נראתה מבטיחה, כשטייריק אוואנס הריץ את המלכים לרבע שני מצוין וליתרון 46:61 בהפסקה, וכשאימה יודוקה הבליח ברבע השלישי עם סדרת צליפות לא אופיינית היה נדמה שהמשחק גמור, אבל גולדן סטייט לא ויתרה, וממצב של 68:50 לאורחים הפער החל להצטמק.

האחראי העיקרי לקאמבק היה מונטה אליס, שהדביק בהתלהבות שלו גם את קורי מגטי ואת הרוקי המוכשר סטפן קרי. בליץ של המקומיים בתחילת הרבע הרביעי החזיר אותם בגדול למשחק, בעוד הקינגס סובלים מהחולשה של בנו אודרליך, אנדראס נוצ'יוני וכאמור כספי, ולא מצליחים לבלום את המפולת. שלוש דקות לסיום השלים אליס את המהפך וקבע 99:100, והלחץ של סקרמנטו ניכר בשני איבודים רצופים ואיבוד עשתונות כולל שהסתיים בהפסד 108:101.

אוואנס הוליך את קלעי הקינגס עם 25 נקודות והוסיף 6 אסיסטים ו-6 איבודים, יודוקה תרם 19 משלו ואודריך סיים עם 14. אליס הפגיז 39 לגולדן סטייט, מגטי סייע לו עם 24 וקרי רשם 12 משלו.

ווסטפאל: "הפסקנו לשחק ביחד"

בסקרמנטו התקשו לעכל את ההפסד במפרץ, שהיה כאמור החמישי ברציפות של הקבוצה והשביעי בשמונת המשחקים האחרונים. "הפסקנו להוציא לפועל", אמר פול ווסטפאל המתוסכל בסיום. "במחצית השנייה הפסקנו לשחק ביחד ולשמור כמו שצריך, וכשמפסיקים לעשות את כל הדברים האלה מתחילים להפסיד". טייריק אוואנס הוסיף: "אנחנו חייבים לשמור טוב יותר כדי לחזור לנצח. בסוף נכנסנו למאבקים של אחד על אחד ושכחנו את הקבוצתיות, אבל אסור לנו להמשיך להשתמש בתירוץ של הצעירות".

כמו באולמות רבים ברחבי הליגה, גם לאוקלנד הגיעו כמה עשרות ישראלים על מנת לצפות בעמרי כספי, שאמר: "זה חשוב לי מאוד. זה מביא לי גאווה וכבוד, ומשמח אותי לראות את דגל ישראל ביציעים. אני תמיד משתדל לגשת ולהגיד שלום לכולם. זה מצוין שאני זוכה להכרה כשחקן ישראלי, אבל אני רוצה שבעתיד יכירו אותי גם בזכות היכולות שלי".

עוד לפני המשחק החלש של כספי זכה הרוקי הישראלי למחמאות ממאמנו על רצף המשחקים הנהדר שלו השבוע. "הוא אחד השחקנים הכי יציבים שלנו", אמר ווסטפאל. "הסיבה לכך היא שהוא מסרב להכיר במגבלות שלו והוא עובד קשה מאוד כדי שלא יהיו לו מגבלות כלל. אם הוא צריך לשפר משהו, הוא עובד עליו, ורואים את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully