וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אש נפתחה על האוטובוס של נבחרת טוגו

מורדים אנגולים תקפו את הרכב שעשה דרכו לאליפות אפריקה במקלעים כבדים, שני שחקנים נפצעו. האליפות תפתח כסדרה

אליפות אפריקה שתיערך באנגולה והקרבות שבה, הספורטיביים כמובן, יחלו רק ביום ראשון הקרוב, אבל מקרה מצער וקשה מאוד התרחש כבר היום (שישי) כאשר יריות נורו אל עבר האוטובוס שהוביל את נבחרת טוגו לאליפות. כתוצאה מהירי על האוטובוס נהרג הנהג, בעוד תשעה אנשים נוספים נפצעו בסך הכול. מהדיווחים עולה ששניים מהתשעה הם שחקני הנבחרת: קודיובי אוביאלה, שוער קבוצת החובבים הצרפתית GSI פונטיבי, ומגנה של קבוצת וסלואיי הרומנית, סרז' אקקפו. בין שאר הפצועים נמנים אנשי הצוות של הנבחרת.

אל האוטובוס, שעשה את דרכו מטוגו אל אנגולה דרך הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו, נפתחה אש ממקלעי ירי כבד. המתקפה הכבדה על האוטובוס נערכה כשזה נכנס לאזור קבינדה שבאנגולה, אחד מארבעה מקומות שמארחים את האליפות. האזור עשיר מאוד בנפט, ומתרכזים בו מורדים אנגולים הדורשים עצמאות על החבל. לפי הדיווח ביומון הצרפתי, ל'אקיפ, כנראה שאותם מורדים הם אלה שתקפו את האוטובוס.

"אני בסדר, אבל יש כמה שחקנים שנמצאים במצב רע מאוד", אמר חלוצה של נאנט, תומאס דוסבי. "אנחנו עדיין בבית החולים, הותקפנו כאילו אנחנו כלבים ונאלצנו להסתתר במשך 20 דקות מתחת למושבים כדי שהכדורים לא יפגעו בנו". המשחק הראשון של טוגו באליפות אמור להיערך ביום שני הקרוב, כאשר השחקנים עצמם, נשמעים לפחות, ככאלה שלא ממש ששים לשחק. "אנחנו לא חושבים כרגע כיצד נפעל, אבל זה נכון שאף אחד לא רוצה לשחק במצב כזה", הוסיף דוסבי, שייצג לא מעט שחקנים אחרים בדבריו, "אנחנו לא מסוגלים לשחק. הדאגה הראשונה שלי נתונה לאנשים שנמצאים בבית החולים".

אלא שחרף המתקפה הברוטאלית מארגני האליפות החליטו לפתוח אותה בכל זאת במועדה, כך נמסר בהודעה שפרסם דובר האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully