וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סביליה ממשיכה לצנוח

התקופה הלא טובה של האנדלוסים נמשכה עם הפסד ביתי 2:1 לסנטאנדר. ויאדוליד - אתלטיקו 4:0, 1:1 בין ויאריאל לאלמריה

בדרך כלל לפחות אחת מהשתיים - ריאל מדריד וברצלונה - פותחת את המחזור בליגה הספרדית ביום שבת, אלא שהמחזור ה-17 שנפתח עם שלושה משחקים, לא יכלול הפעם את אחת משתי הגדולות, שתשחקנה ביום ראשון.

אבל הליגה מפצה אותנו עם שלושה משחקים לא רעים בכלל. אתלטיקו מדריד, שהשיגה ניצחון בית במחזור הקודם, התארחה אצל ויאדוליד וסיימה עם ניצחון ענק 0:4, שאמור להוסיף לה עוד הרבה ביטחון לקראת המשך העונה. סביליה שוב הפסידה, הפעם 2:1 לסנטאנדר, בעוד ויאריאל איבדה הזדמנות פז להמשיך את המומנטום שלה, כשסיימה בתיקו 1:1 ביתי מאכזב מול אלמריה.

ויאדוליד - אתלטיקו מדריד 4:0

קיקה סאנצ'ז פלורס מונה על ייצוב השורות של הרוחיבלנקוס לאחר פתיחת העונה הנוראית שלהם, אבל הם עדיין לא מצליחים לשמור על יציבות הראויה מקבוצה בכירה. אולי כעת השינוי יגיע אחרי שאתלטי מתחילה לתפוס כיוון במעלה הטבלה והשיגה ניצחון שני אחרי שבשבוע שעבר הגיע ניצחון ביתי ענק בוויסנטה קלדון על סביליה.

במשחק החוץ שלה, אתלטיקו התעללה בחוסה סורייה והשתלטה על העניינים מהר מאוד. בדקה ה-16 הגיע הראשון של האורחים כשחוזה אנטוניו רייס בישל שער מצוין לחוראדו. הלחץ נמשך ובדקה ה-32 הגיע השני בהתקפה מתפרצת מרגלי דייגו פורלאן אחרי בישול של ראול גרסיה. הקינוח היה שייך לרייס, שקיבל פרגון מפורלאן ובעט מחוץ לרחבה את השלישי. הרביעי היה שייך לסרחיו אגוארו, שדובר על כך שהוא עתיד לעזוב את המועדון, וקיבל כדור מאנטוניו לופז, אותו הוא המשיך פנימה.

סביליה - ראסינג סנטאנדר 2:1

סרחיו קנאלס - רשמו את השם. הקשר הספרדי בן ה-18, שנחשב לאחד מהשחקנים המבטיחים של הכדורגל הספרדי, הראה היום בדיוק למה תולים בו כל כך הרבה תקוות כשכבש צמד נגד סביליה היומרנית ברמון סאנצ'ז פיחואן וסייע לראסינג סנטאנדר לחזור למחוז קנטבריה עם ניצחון יקר.

קנאלס, שכבש כבש צמד והוסיף בישול ב-0:4 על אספניול לפני שבועיים, כבש בדקות 26 ו-38 לפני שרומאריק צימק בדקה ה-62, אבל זה כל מה שסביליה הצליחה לעשות למרות שליטה בלעדית במגרש לאורך כל המחצית השנייה.

לאנדלוסים היה זה הפסד שני ברציפות ועכשיו לא רק שהם מחוץ למאבק האליפות, אלא צריכים לשמור בכוח על מקום בתוך ארבע הראשונות. ראסינג לעומת זאת, השיגה ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים והמשיכה להימלט מהקו האדום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

ויאריאל - אלמריה 1:1

קבוצתו של ארנסטו ולוורדה כבר היתה על דרך המלך, עם רצף משחקים ותוצאות נהדרות, האחרונה שבהם במחזור הקודם, אז השיגה נקודה בנואו קאמפ מול ברצלונה. אלא שדווקא מול הקבוצה מתחתית הטבלה, הדברים השתבשו. הצוללת הצהובה התקשתה בתחילה לפצח את הגנת האורחים, אבל בדקה ה-40 הם מצאו את השער המיוחל, כשנילמאר מעלה אותם ליתרון.

אלמריה לא הרימה ידיים, והחלה לתקוף בחזרה. בדקה ה-68 היא זכתה לכדור עונשין מ-11 מטרים, ואת הבעיטה שלח מיגל קורונה פנימה. בדקה ה-83 קיבלה ויאריאל מכה נוספת, כשאיבן מרקאנו ראה את הצהוב השני שלו במשחק, והותיר את קבוצתו ב-10 שחקנים, מה שסייע לאלמריה לאחוז בתיקו ולזכות בנקודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully