וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה: מי רוצה להיות במרכז הטבלה?

שתי הקבוצות מקוות לצבור עוד נקודות ולהתקבע בבטן של הליגה. האדומים מהכרמל מאמינים שאפשר להפתיע (19:00)

מ.ס. אשדוד תנסה להמשיך את המומנטום החיובי אחרי הניצחון נגד בני יהודה (2:3) בשבוע שעבר, כשתארח באצטדיון הי"א את הפועל חיפה (שבת, 19:00). האשדודים שאבו הרבה מאוד ביטחון מהניצחון בבלומפילד, וינסו לצבור שלוש נקודות נוספות בכדי להתבסס בחלק העליון של הטבלה.

המאמן יוסי מזרחי יחסר במשחק את אדיר טובול ומתן אוחיון הפצועים וכן את הקשר ברוך דגו, ששוחרר השבוע מסגל הקבוצה ועבר לסלאמינה הקפריסאית, לה מונה לא מכבר המאמן ניר קלינגר. לעומת זאת, להרכב הקבוצה צפויים לחזור הקשר משה אוחיון שסיים לרצות עונש הרחקה בשל צהובים וכן שי רביבו שהחלים מהפציעה בכתפו והוא כשיר למשחק.

מזרחי מתלבט לגבי עמדת המגן הימני, אולם נראה שניר נחום ימשיך לקבל את האשראי אחרי ששיחק בעמדה זו נגד בני יהודה בשבת שעברה. ניר ביטון הצעיר יאבד את מקומו בהרכב, כאשר אוחיון יפתח בקישור האחורי לצידו של סטפן קינגאווה. בחוד אמור עידן שריקי לשתף פעולה עם דימיטאר מקרייב, שחזר לכושר הבקעה עם צמד נגד הזהובים.

הרכב משוער מ.ס. אשדוד: דרגאן סטויקיץ', ניר נחום, כריסטיאן גונזאלס, ישראל ראש, רחמים צ'קול, משה אוחיון, סטפן קינגווה, שי רביבו, עידן שדה, עידן שריקי, דימיטר מקרייב.

טרטצקי: "בקרית אליעזר קבוצות מסתגרות יותר"

הפועל חיפה ערכה ביום שישי את האימון המסכם שלה לקראת המשחק נגד מ.ס. אשדוד. בחיפה דיברו בעיקר השבוע על חיזוק הקבוצה בחלק ההתקפי, אך עד שההסדר על שחרורו של עמנואל פאפו לא ייצא לפועל ושחקנים נוספים ישוחררו מהקבוצה, לא מוכן הבעלים יואב כץ להביא שחקני חיזוק.

בכדי לחזור מאשדוד עם נקודות חייבת הקבוצה של שלומי דורה את התקפת הקבוצה בשיאה. בחמשת משחקיה האחרונים כבשה הקבוצה שלושה שערים בלבד, וגם הם נפלו במשחק בודד, נגד הפועל באר שבע בחוץ.

עוד לפני האימון ערך דורה אסיפת קבוצה קצרה, בה דאג לחזק את ביטחון השחקנים: "הוכחתם השנה במשחקי החוץ שאתם יכולים לחזור עם נקודות ממקומות שאף אחד לא נתן לכם סיכוי. אני מצפה שגם נגד אשדוד כך יהיה", אמר המאמן.

לאחר האימון המשיך את דבריו של המאמן הקפטן איל טרטצקי: "צפוי לנו משחק מאוד קשה, במיוחד אחרי הניצחון המצוין שאשדוד השיגעה על בני יהודה, אבל נגיע מוכנים ואני מאמין שאפשר לחזור עם תוצאה טובה". הקפטן ניסה להסביר מדוע חיפה מגלה יכולת טובה יותר בחוץ מאשר בקרית אליעזר: "אין עלינו לחץ בבית, אבל קבוצות שמגיעות לקרית אליעזר יודעות שמצפה להם משחק קשה ומסתגרות יותר. בחוץ כל קבוצה רוצה לנצח בבית שלה ונותנת לשחק יותר".

בניגוד לכץ שמאמין שהפועל צריכה להיות בחלק העליון של הטבלה, טרטצקי חושב שהמקום של חיפה כרגע ריאלי: "אסור לשכוח שרק בשנה שעברה עלתה הקבוצה לליגת העל עם הרבה מאוד שחקנים צעירים ולא מנוסים. יש לנו קבוצה מאוד טובה ומלוכדת ואני חושב שעד עכשיו, אנחנו עושים עבודה טובה. אנחנו צריכים לסיים את העונה באמצע הטבלה ומעלה".

דורה לא תרגל הרכב באימון לקראת המשחק, אך מלבד שני שינויים צפויים תישאר חיפה כנראה עם אותו מערך. עודד אלקיים יחליף במרכז ההגנה את סביטי ליפנייה, שהורחק מול מכבי נתניה במשחק האחרון, ואילו יוסי דורה, שנעדר מול נתניה בגלל הרחקה, יחזור לקישור על חשבונו של גל הראל הצעיר.

הרכב משוער הפועל חיפה: גליל בן שנן, חי בן לולו, אושרי רואש, עודד אלקיים, איל טרטצקי, יוסי דורה, בריאן חרסיסיץ', רן אבוקרט, הישאם כיוואן, ערן לוי, עדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully