וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש - הפועל ר"ג: עזורי רוצה הדלפות אמיתיות

המאמן לשחקניו: "אם אתם מדליפים, לפחות תדליפו נכון". מתכנן שינויים בהרכב. בר"ג, בוקסנבוים יערוך בכורה מחודשת (19:00)

בהפועל באר שבע מאמינים שכל תוצאה פרט לניצחון על הפועל רמת גן בווסרמיל (שבת, 19:00) במשחק במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל עשויה להכניס את המערכת לסחרור.

שחקנים בקבוצה אמרו אמש: "היה עלינו הרבה לחץ השבוע עם האסיפה שערך לנו גיא ועם אלונה שהגיעה לראות אותנו באימון. הפועל רמת גן מגיעה אחרי תבוסה, חייבים לנצל את זה". כזכור, במהלך השבוע הגיעה הבעלים אלונה ברקת לצפות באימון הקבוצה מהיציע. במועדון סיפרו כי היא הגיעה לבחון מקרוב את אדמו וג'יימס ביסו ואמרו: "אי אפשר להחליף כאן זרים כל חודשיים". שחקנים בקבוצה סיפרו אז כי זאת הפעם הראשונה שברקת עוקבת בדריכות כזאת אחרי הקבוצה במשחק אימון. במהלך השבוע ערך עזורי אסיפה שבה ביקר את השחקנים בעקבות איבוד שתי הנקודות מול הפועל רעננה, וזאת למרות שהקבוצה השוותה רק בתוספת הזמן.

עזורי הקרין לשחקניו קלטת של המשחק האחרון מול הפועל רעננה. בקבוצה מתחו ביקורת על שמעון הרוש שלא תפקד נכון, אך הוא ימשיך בהרכב. בהמשך עזורי שוב אמר כי הוא לא מעוניין שהדברים שהוא אומר באסיפה יגיעו לתקשורת. "תפסיקו להדליף, אבל אם אתם מדליפים תדליפו דברים לעניין, לא דברים שהם לא לעניין. נמאס לי לפתוח אינטרנט ולראות דברים שאני אומר".

הקשר מאור מליקסון בספק גדול למשחק ורק ביום המשחק יתברר האם יהיה בסגל. במידה שלא, סיראז' נאסר הצעיר, שהשווה בתוספת הזמן של המשחק ברעננה, עשוי לפתוח. גיל בלומשטיין תורגל בהרכב על חשבון חנן פדידה, והוא זה שצפוי לפתוח לצד אוהד קדוסי. הבלם-קשר היהודי אמריקאי ראיין אדלי, שקיבל השבוע רשמית תעודת זהות ישראלית, יפתח כבלם לצד הברזילאי דנילו מוריירה, זאת משום שפבל פרגל פצוע. שמעון הרוש ומרכוס גלארסה צפויים להמשיך באגפים. הקשר מוחמד אדמו יפתח כנראה על הספסל, כשיוסי אופיר ואייל שן יפתחו בקישור האחורי.

הרכב משוער הפועל באר שבע: טברטקו קאלה, מרכוס גלארסה, ראיין אדלי, דנילו מוריירה, שמעון הרוש, אייל שן, יוסי אופיר, מאור מליקסון (סיראז' נאסר), דוד רביבו, גיל בלומשטיין, אוהד קדוסי.

עומר בוקסנבוים בהופעת בכורה מחודשת

הפועל רמת גן סיימה ביום שישי את הכנותיה לקראת משחק החוץ בו תתארח בבאר שבע. שבוע סוער מאוד עבר על הרמת גנים, אחרי התבוסה 3:0 למכבי פתח תקוה במחזור שעבר.

הבעלים ירון קוריס והמאמן יובל נעים החליטו על שיחרורם של קובי חסן, הרוויה קובאצ'ביץ' ומאוחר יותר גם של הבלם חיים מלכה מסגל הקבוצה, זאת במטרה לזעזע את המערכת ולהעיר את השחקנים לאחר שהקבוצה הפסידה ברציפות את כל ארבעת משחקיה האחרונים, כאשר הניצחון האחרון הושג לפני שמונה משחקים נגד בני סכנין.

נעים צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב, כאשר הבולט מביניהם הוא הרכבתו של קשר הרכש עומר בוקסנבוים בהרכב הפותח, לאחר שחוזהו עבר ביום חמישי בבקרת התקציבים והוא רשאי לשחק. "בוקסה", שיערוך הופעת בכורה מחודשת בקבוצת נעוריו, יפתח בקישור לצידו של תומר תייר במרכז המגרש. מי שייעדר הוא המגן בני חדד, שסובל ממתיחה בברך כשמי שעשוי לפתוח בעמדה זו הוא שי חדד, שיוסט מהקישור האחורי לעמדת המגן השמאלי. במידה ששי חדד יוסט להגנה, צפוי אלי לוי לפתוח בקישור האחורי יחד עם וויליאם סוארז. אופציה נוספת היא שתמיר בן עמי ישחק כמגן שמאלי ושי חדד ישאר בתפקידו המקורי בקישור. החלוץ מור גולן החלים מפציעה וצפוי לפתוח על חשבונו של ג'ורג' דאטורו המאכזב. גולן אמור לשתף פעולה עם סרג' איילי בחוד ההתקפה.

הרכב משוער הפועל רמת גן: רפי כהן, קובי מוסא, גולן חרמון, אסי דומב, שי חדד, אלי לוי (תמיר בן עמי), וויליאם סוארס, עומר בוקסנבוים, תומר תייר, מור גולן, סרג' איילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully