וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת - בני יהודה: חיזוק, וחיזוק רפואי

בעוד שמאמן נצרת ג'ון גרגורי ממשיך לדרוש רכש ולבחון שחקנים, עמרי אפק ואלירן עטר הכשירים יעמדו לרשות גיא לוזון (19:00)

ממעמקי המקום האחרון ועדיין ללא חיזוק, תתייצב מחר (שבת, 19:00) אחי נצרת למשחק מול בני יהודה כשג'ון גרגורי ייאלץ להסתדר גם ללא טצ'ם נטויה הפצוע. בנצרת התעסקו השבוע בעיקר בנושא החיזוק שיגיע או לא יגיע, כאשר בישיבה עם ראשי נצרת אמש הבהיר ג'ון גרגורי כי אם לא יקבל את החיזוק שהובטח לו, העניין לא יעבור בשתיקה.

בנצרת קיוו שכבר השבת יעלו בהרכבים אמייה טגה, גל שיש ורמי בונדר, אך גרגורי מתעקש לבחון אותם והשלושה לא מוכנים לזה, עקב היותם תחת חוזה בקבוצותיהם. שניר משען, שהחל את העונה בהפועל רעננה, דווקא מסכים להיבחן וצפוי לחתום בקבוצה בתחילת השבוע. השוער הצרפתי פלוריאן לוקיני והבלם הבולגרי ולדימיר זאפירוב ממשיכים להיבחן בקבוצה והחלטה לגביהם תתקבל בשבוע הבא, כאשר כרגע נראה כי השוער בכל מקרה ישוחרר.

עקב החיזוק שלא הגיע, גרגורי צפוי להמשיך בהרכב דומה לזה שהובס על ידי הפועל פ"ת בשבת האחרונה. גיל אופק ימשיך בשער כשמארק גואמן ומוחמד עמרייה ימשיכו במרכז ההגנה. איסמעיל עמאר ומאג'ד יונס יפתחו באגפים, ושלומי חנוכה ומייקל טוקורה יפתחו במרכז השדה. לוהאב כיאל ויניב לוזון יעלו בחלק ההתקפי, כשבחוד תומר חמד יפתח, בעוד שאנס דבור צפוי לקבל הזדמנות ולהחליף את טצ'ם נטויה הפצוע.

הרכב משוער: גיל אופק, איסמעיל עאמר, מארק גורמן, מוחמד עמרייה, מאג'ד יונס, שלומי חנוכה, מייקל טוקורה, לוהאב כיאל, יניב לוזון, תומר חמד, אנס דבור.

עטר ואפק כשירים

חלוץ בני יהודה, אלירן עטר, ערך גם היום אימון מלא ובסיומו נקבע כי הוא כשיר ויעמוד לרשותו של המאמן גיא לוזון במשחק החוץ של הקבוצה מחר נגד אחי נצרת. עטר החסיר השבוע מספר אימונים בשל כאבים בשרירי הבטן התחתונה, אולם אחרי שסיים הבוקר את האימון בהצלחה הוא צפוי לפתוח מחר בחוד ההתקפה של הזהובים. גם הקשר עמרי אפק, שהתלונן במהלך השבוע על רגישות בשרירי המפשעה, ערך אתמול והיום אימונים מלאים וגם הוא יעמוד לרשותו של לוזון, שייחסר מחר את הבלם המורחק דין מורי.

הזהובים מגיעים למשחק מחר אחרי הפסד ביתי צורב 3:2 למ.ס אשדוד במחזור שעבר. המאמן לוזון יודע שמחר מצפה לו יריבה עיקשת ואמר לקראת המשחק: "אני יודע שבמשחק הבית האחרון של נצרת הם כבשו שלושה שערים נגד מכבי תל אביב ואני לא מכיר הרבה קבוצות שכבשו שלישייה נגד מכבי העונה, כך שאין ספק שנצטרך להיות במיטבנו בכדי לנצח את המשחק הזה".

על פי התרגול הטקטי לקראת המשחק, צפוי הבלם הצעיר ניצן אהרונוביץ' לתפוס את מקומו של מורי המורחק ולערוך הופעת בכורה בהרכב בעמדת הבלם לצידו של איבן גארידו. חוליית ההגנה של הקבוצה תעמוד בפני מבחן אופי לא קטן מחר, כאשר בנוסף למורי היא תחסר גם את השוער הניגרי דלה איינוגבה, שנמצא בסגל נבחרתו שמתכוננת לאליפות אפריקה, ורן קדוש יהיה זה שיפתח שוב בין הקורות. לירוי צעירי וסיניסיה ליניץ' ימשיכו לקבל קרדיט בקישור האחורי כאשר משה ביטון יצטרף לאלירן עטר בחוד ההתקפה.

באסיפה הטקטית שנערכה היום בתום האימון צפו השחקנים בקטעים ערוכים מההפסד לאשדוד, בעוד לוזון נתן דגשים בכל הקשור להתפרקות הקבוצה מרגע ההרחקה ועד השריקה לסיום. יו"ר הקבוצה, חזי מגן, ביקש משחקניו לשכוח את ההפסד לאשדוד, ולהסתכל קדימה, אל עבר המשחק מחר.

הרכב משוער: רן קדוש, עוז ראלי, ניצן אהרונוביץ', איבן גארידו, כפיר אדרי, סיניסיה ליניץ', לירוי צעירי, עומרי אפק, פדרו גלבאן, משה ביטון, אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully