וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - הפועל פ"ת: בוזגלו חוזר לסגל

לראשונה העונה יישב הקשר על ספסל הצהובים, ז’אן יפתח כבלם, ישראלביץ’ בקישור. פ"ת: דור הלוי לא בסגל (17:10, ספורט1)

אחרי שמונה חודשים בהם נעדר מסגל הקבוצה בשל פציעה בברכו, ישוב מחר קשר מכבי תל אביב מאור בוזגלו, למדים הצהובים ויישב על הספסל במשחק בו תארח הקבוצה את הפועל פתח תקוה בבלומפילד (17:10, שידור ישיר בספורט1).

בוזגלו עבר תהליך החלמה שכלל תוכנית שיקום מיוחדת יחד עם פיזיולוג הקבוצה ד"ר בוקי ירון, וכעת, בהחלטה משותפת של הצוות המקצועי יחד עם הצוות הרפואי והשחקן עצמו, ישוב סוף סוף בוזגלו אל כר הדשא כאשר הוא עשוי לקבל מחר דקות משחק בהתאם להתפתחויות.

אחרי התיקו המאופס נגד בני סכנין במחזור הקודם ינסו הצהובים לחזור למסלול הניצחונות. המנג'ר אבי נמני יחסר מחר את שני הבלמים הפצועים - ניסו קפילוטו, שסובל ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי וצפוי להיעדר עוד שבועיים נוספים, וכן את איגור טומאסיץ', שסובל מקרע בגיד שריר הארבע ראשי וייעדר כחודשיים. בנוסף יחסר המנג'ר גם את החלוץ הזמבי עמנואל מאיוקה, שנמצא בסגל נבחרתו שמתכוננת לאליפות אפריקה.

הבוקר ערכה הקבוצה את האימון המסכם ועל פי התרגול הטקטי נראה שליאור ז'אן יפתח בעמדת הבלם וגיז'רמו ישראלביץ' יפתח בקישור האחורי לצדו של שרן ייני. בחלק הקדמי לא צפוי שינוי, כאשר יובל אבידור יפתח כחלוץ בודד בחוד ההתקפה.

לפני אימון הבוקר נערכה אסיפה טקטית, כאשר תדריך הקבוצה עסק בעיקר בהסברים כיצד לשחק נכון נגד קבוצות שמצופפות את ההגנה שלהן, כפי שצפוי להיות מחר נגד קבוצת התחתית מפתח תקוה. בנוסף הוקרן לשחקנים קטע ערוך של קבוצות ונבחרות בעולם, ובו הדגמה של יציאה מהירה מההגנה להתקפה וכן לקט מהשערים שהבקיעו הצהובים עצמם.

הרכב משוער מכבי תל אביב: לירן שטראובר, יובל שפונגין, רונלד ראלדס, ליאור ז'אן, רוני גפני, שרן ייני, גיז'רמו ישראלביץ', תמיר כחלון, יוסי שבחון, איביצ'ה אילייב, יובל אבידור.

הפועל פ"ת: החלטות תמוהות של מחפוד?

בפעם השניה מאז הגיע לקבוצה, מאמן הפועל פתח תקוה אלי מחפוד החליט שוב להשאיר את הקשר דור הלוי מחוץ לסגל הקבוצה לקראת המשחק מחר (שבת) מול מכבי תל אביב (17:10, ספורט1), כמו גם את כפיר דר הצעיר. שחקנים אמרו כי ההחלטה של מחפוד תמוהה לאור היכולת שהציג הלוי בדקות שבהן שיחק.

גם עאדל אלבשר, שחקן הרכש שהגיע מהפועל חיפה, יהיה מחוץ לסגל. מאז שהגיע מחפוד לפתח תקוה הוא לא נוהג לתרגל את ההרכב באימון המסכם, ושחקנים התלוננו כי הדבר גורם להם למתח לקראת המשחקים. על פי המסתמן, עמנואל מתיאס ימשיך לפתוח בעמדת המגן הימני ואודי חנון כבלם. מחפוד לא אמור לשנות את ההרכב ואיאד חוטבא יפתח כמגן שמאלי בגלל פציעה ממנה סובל עמירן שקלים. ההערכה היא שהאחרון סובל ממתיחה ברצועת הברך וייעדר כשבועיים.

בקבוצה הופתעו מאוד מדבריו של איימן אבו סלאח אתמול, שאמר בראיון כי מחפוד ניפה אותו מהסגל בגלל הקרבה לזלצר. הקבוצה עשויה לנקוט בצעדים חריפים כנגד השחקן ואף לקנוס אותו. כזכור, בין היתר אמר השחקן: "כשהמאמן לא סופר אותך, לא מלביש אותך ב-18, אתה מבין שאתה בדרך החוצה. באימונים אמרו לי 'במקום לשחק חלוץ, לך שחק מגן עם המחליפים'. עשו הכל כדי להכשיל אותי. המריבה ביני לבין מחפוד לפני מכבי תל אביב היא הקש ששבר את גב הגמל. הוא בא ואמר לי שהוא מביא שחקנים אחרים, זרים, שאחפש קבוצה אחרת. קמתי מהכסא ואמרתי לו 'אל תדאג, אלי, הגלגל מסתובב'. אמרתי לו שאני עוד אחזור, וכשאחזור הוא כבר לא יהיה בהפועל פתח תקוה". בקבוצה הוציאו ויזות לחלוץ עמנואל בנאיני ולקשר פרנסיס בוסמן ולפחות אחד מהם צפוי להגיע ביום שני.

הרכב משוער, הפועל פתח תקוה: יוסי שקל; עמנואל מתיאס, אודי חנון, גל כהן, איאד חוטבא; עידן סרור, ג'ונתן אסוס, גיא צרפתי, ארמון בן נעים; אלנתן סלמי, עוסמן באשירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully