וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם ויירה ישחק באופן סדיר, אין סיבה שלא יהיה בדרא"פ"

ריימונד דומנק מרוצה מהמעבר של הקשר הוותיק מאינטר למנצ'סטר סיטי, מה שעשוי לסלול את דרכו חזרה לנבחרת צרפת

בזמן שפטריק ויירה השלים את המעבר המתוקשר שלו למנצ'סטר סיטי, מתברר שמלבד לשכר שערורייתי, הקשר הצרפתי הרוויח דבר נוסף: מאמן הטריקולור, ריימונד דומנק. הקשר האחורי הוותיק, ששיחק 107 פעמים במדי נבחרת צרפת, מעוניין מאוד להשתתף במונדיאל הקרוב בדרום אפריקה, ובכך, כך זה נדמה, לסיים את הקריירה הבינלאומית שלו.

בחודשים האחרונים לא הרבה ויירה להימנות על הסגל של ריימונד דומנק, אלא שכעת, אחרי שיבתו לאנגליה, דומה שסיכוייו של הקשר בן ה-33 לטוס ליבשת השחורה בקיץ גדלו. "אם הוא ישחק כדורגל סדיר ברמה גבוהה, אין סיבה שהוא לא יהיה בדרום אפריקה", אמר היום (שישי) דומנק בהתייחסו לויירה. "הוא כמו כולם - חייב לשחק. אם הוא ישחק, הוא בהחלט מועמד".

"העזיבה שלו את אינטר מהווה חדשות טובות. דיברנו על זה בחודשים האחרונים, הוא היה חייב לשחק, לא משנה באיזה מועדון", המשיך המאמן הלאומי. "עם זאת, הוא מצא את עצמו בקבוצה טובה מאוד. זה טוב עבורו, וטוב עבור נבחרת צרפת".

בינתיים ויירה אף השלים באופן סופי את המעבר, מה ששימח גם את מאמנו החדש, רוברטו מאנצ'יני: "הוא קשר ברמה עולמית עם מנטליות של ווינר, והוא יתאים טוב מנו לחבורה שלנו. הוא מכיר אותי ואת הצוות היטב, ומכיר את הליגה. הוא לא יצטרך זמן רב כדי להסתגל", החמיא המאמן האיטלקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully