וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנין-קלייסטרס, הדרבי הבלגי חוזר

ז'סטין הנין הביסה את אנה איבנוביץ' בחצי הגמר בבריסביין, ותפגוש בגמר את בת ארצה קים קלייסטרס לקרב קלאסי

ז'סטין הנין הוכיחה הלילה (שישי) שוב איזה פוטנציאל טמון בה, לאחר שהבלגית המתקמבקת גברה בקלות 3:6, 2:6 על אנה איבנוביץ' והעפילה לגמר טורניר בריסביין שבאוסטרליה (סך פרסים 220 אלף דולר). הנין, המדורגת מספר 1 בעולם לשעבר שחזרה לפעילות אחרי היעדרות של 20 חודשים, לא התקשתה למחוץ את הסרבית תוך 66 דקות בלבד, וכבר בטורניר הראשון שלה יצאה בהצהרת כוונות לקראת אליפות אוסטרליה שתיפתח החודש.

"לא ידעתי למה לצפות", אמרה הנין, שהשלימה את משחקה הרביעי בחמישה ימים אחרי שלא התחרתה למעלה משנה וחצי, "זו הרגשה נפלאה לחזור".

הנין, שעדיין לא מדורגת, תפגוש בגמר המסקרן את בת ארצה קים קלייסטרס (18 בעולם), לדרבי מסקרן בין שתי בלגיות מתקמבקות. קלייסטרס, שכזכור חזרה גם היא לטניס המקצועני אחרי היעדרות ארוכה, גברה בחצי הגמר על אנדראה פטקוביץ' הגרמנייה 4:6, 2:6 כדי לספק לחובבי הטניס משחק מרתק ומעניין כבר בשלב כל כך מוקדם של העונה.

בטורניר הגברים בבריסביין, תומס ברדיץ' הצ'כי גבר ברבע הגמר על תומס בלוצ'י הברזילאי 6:7, 6:2, 6:7, והצטרף לשניים האחרים שכבר נמצאים בחצי הגמר - ראדק סטפאנק הצ'כי, האלוף מאשתקד, וגאל מונפיס הצרפתי. המנצח ברבע הגמר הוא אנדי רודיק, שגבר 3:6, 6:7 על רישאר גאסקה. רודיק, אגב, הודיע כי לא ייקח השנה חלק במשחקי גביע דייויס במדי ארה"ב כדי לתת לגופו יותר זמן מנוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully