וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגביע הספרדי חוקים משלו

ערב של הפתעות: מאיורקה ללא אוואט הפסידה 2:1 לראיו ואייקנו. אוסאסונה נכנעה להרקולס. מלאגה ניצחה את חטאפה

ההפתעות ממשיכות ליפול בשמינית גמר גביע המלך ואחרי שאתמול (רביעי) הביסה רקראטיבו את אתלטיקו מדריד, גם הערב היה זה יומן של קבוצות הסגונדה. ראיו ואייקנו ניצחה בביתה 1:2 את מאיורקה מצמרת הלה ליגה ואילו הרקולס אליקנטה, מוליכת הליגה השניה, ניצחה 1:2 את אוסאסונה. 1:2 הייתה גם התוצאה בה ניצחה מלאגה את חטאפה.

דודו אוואט, כמו מרבית שחקני ההרכב הראשון, קיבל מנוחה מגרגוריו מנזאנו וישב 90 דקות על ספסל מאיורקה שהופתעה מול הקבוצה הקטנה של מדריד. מיצ'ל כבש ראשון למארחים בדקה ה-16, אך חוליו אלברז השווה כעבור חמש דקות. פליפה מטיוני השאיר את מאיורקה ב-10 שחקנים בדקה ה-36 והמארחים ניצלו זאת כדי לכבוש את שער הניצחון מראשו של חואן קויאנטס שתי דקות לפני ההפסקה. המארחים חיפשו להשיג יתרון משמעותי לפני הגומלין, אך קוראלס הציל את מאיורקה מספיגה כשהרחיק מהקו לקראת הסיום.

מוליכת הסגונדה, הרקולס, עשתה את העבודה בבית מול אוסאסונה. כריסטיאן הקפיץ את האוהדים המקומיים בדקה ה-17, אבל חורחה גאלאן איזן בדקה ה-51. שער הניצחון הגיע כעבור בדקה ה-69 כשדל אולמו ניצל בישול של כריסטיאן. חבייר פורטיו, שעבר השבוע מאוסאסונה להרקולס, שיחק 14 דקות כמחליף. אוסאסונה תנסה להפוך את הקערה בשבוע הבא בפמפלונה, ואת המפגש הזה כנראה נקבל בעונה הבאה בלה ליגה.

במפגש היחיד הערב על טהרת הלה ליגה הפתיעה מלאגה מהתחתית את חטאפה 1:2. הקבוצה של חואן רמון מוניז ניצחה רק פעמיים בליגה, אבל בגביע היא ממשיכה לעשות חיל. אפונו כבש בבעיטה יפה לקורה ופנימה כבר לאחר 10 דקות ואדיניו הפורטוגלי הוריד את המארחים להפסקה ביתרון 0:2. האורחים הצליחו להשיג שער חוץ כשמילאן סטפנוב כשל בהרחקה והקשית לשערו הוא שער מצמק בדקה ה-67. שלוש דקות לסיום הרחיק דרק בואטנג כדור מקו השער של חטאפה והשאיר לקבוצתו סיכויים טובים לקראת הגומלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully