וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע עלה לרבע הגמר בשנאי

הישראלי לא התקשה להשיג ניצחון שני העונה על קווים קים (117 בעולם) 6:7, 2:6 ויפגוש את לאקו הסלובקי (82) בשלב הבא

אחרי ששחר פאר הבטיחה את מקומה בחצי הגמר של טורניר אוקלנד, גם דודי סלע מצליח לנצל את תחילת העונה כדי לאותת לגבי יכולותיו ושאיפותיו. הישראלי, שמדורג 43 בעולם, ניצח בשמינית הגמר בטורניר שנאי, הודו (פרסים בסך 398,250 דולר) את קווין קים האמריקאי (117 בעולם) 6:7, 2:6 והשלים ניצחון שני העונה בסבב.

סלע, שפגש עד היום את קים פעם אחת אבל הפסיד לו בשנה שעברה באליפות ארצות הברית הפתוחה, היה נחוש הרבה יותר הפעם לזכות בניצחון. אלא שהישראלי פספס שלוש אפשרויות שבירה במערכה הראשונה, כשגם קים לא הצליח לשבור את הגשותיו של סלע, והמערכה הגיעה לשובר שוויון, אז ניצח סלע 3:7 ועלה ל-0:1.

במערכה השנייה סלע עלה נחוש למצוא שבירה מוקדמת ובמצב של 2:2 הוא השיג אותה והצליח לשמור על ההגשות שלו. בהמשך הגיעה שבירה נוספת של סלע, שסידרה לו דרך קלה יותר להשלמת הניצחון ו-2:6 חלק מבחינתו. בשלב הבא סלע כבר צפוי לפגוש משוכה קצת יותר קשה כאשר יפגוש את לוקאש לאקו הסלובקי (82 בעולם), שניצח את רובין ג'ינפרי (100 בעולם), מי שהדיח את המדורג 1 בטורניר, רובין סודרלינג. לאקו ניצח 6:7, 4:6.

ישראלי אחר שלא הצליח לעבור את רבע הגמר בטורניר פתיחת העונה שלו הוא אנדי רם. הישראלי, שמשתף פעולה עם מיכאל לודרה הצרפתי, השתתף השבוע בטורניר בריסביין ובשלב שמונת האחרונים הוא פגש את יורגן מלצר ופיליפ פצ'נר, אבל הפסיד 5:7, 6:2, 10:8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully