וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הבקהאם בא התיאבון

בקהאם טוען כי מילאן תיאבק על האליפות: "אינטר תנצח, ואנחנו נרדוף אחריה". ויירה צפוי לחתום בשעות היום במנצ'סטר סיטי

פאביו קאפלו ישב ביציע הכבוד באיצטדיון סן סירו וצפה בהצגה. הוא נהנה מהביצועים של מילאן ב-2:5 הגדול שלה על גנואה, ובעיקר אהב לראות את דייויד בקהאם מצטיין במדי הרוסונרי. מילאן רחוקה עתה שמונה נקודות בלבד מאינטר, ובכושרה הנוכחי אף אחד לא זוכר את פתיחת העונה הגרועה והאיום על מעמדו של המאמן לאונרדו.

"אני חושב שהמצב שלנו טוב אחרי החלק הראשון של העונה", אמר דייויד בקהאם, "אנחנו בעמדה מצוינת וצריכים להמשיך ככה, כי אינטר קבוצה גדולה, הם ימשיכו לנצח משחקים ואנחנו נרדוף אחריהם". בקהאם אמר כי לא ידע שקאפלו צפה בו מהיציע, ושמח על האפשרות שניתנה לו להרשים את מאמן נבחרת אנגליה. "לא ידעתי על הנוכחות שלו", אמר קינג דייויד, "הוא אוהב כדורגל וכשהוא יכול הוא תמיד הולך לצפות במשחקים. אני יודע שהוא צופה במשחקי הפרמיירליג, וביקר באיטליה בחג המולד. תמיד חשוב שאעבוד קשה ואציג יכולת טובה, וזה מה שעשיתי במשחק הזה".

לא ציפיתי לפתוח", צוטט בקהאם ב"טלגרף" הבריטי, "אבל נאלצתי לפתוח בגלל הפציעות מהן סבלנו השבוע. אני שמח על זה, שמח שניצחנו וזה כיף לחזור. הרגשתי מצוין". עתה מילאן תגיע לטורינו למפגש הגדול עם יובנטוס כשהיא בטוחה בעצמה. "זה משחק ענק לשני הצדדים", התייחס בקהאם להתמודדות עם הגברת הזקנה, "הולך להיות קשה, אבל תמיד כיף לשחק במשחקים שכאלה".

הניצחון על קייבו גבה מחיר מקיבו

אינטר גברה אמש (רביעי) על קייבו 0:1, אבל שילמה מחיר כבד על הניצחון הזה, במהלכו נפצע המגן הימני כריסטיאן קיבו. התקשורת באיטליה מדווחת כי השחקן סובל משבר בגולגולת, וצפוי להיעדר מהמשך העונה. השחקן נותח במשך שעתיים, ואינו נמצא בסכנת חיים, אולם לא ברור מתי הרומני יוכל לחזור ולשחק כדורגל בעתיד הקרוב. מבית החולים בו הוא מאושפז נמסר כי הניתוח עבר בהצלחה.

"הוא בבית החולים", עדכן מאמן הנראזורי ז'וזה מוריניו, "יש לו שבר בגולגולת, ואנחנו מקווים שיחזור מהר ככל האפשר, אבל לדעתי הוא ייעדר מהמגרשים למשך זמן ארוך". קיבו בן ה-29 הצטרף לאינטר ב-2007 וזכה עמה בשתי אליפויות איטליה.

בנוסף, מוריניו אישר כי פטריק ויירה נפרד מאינטר, ויחתום בשורות מנצ'סטר סיטי, וכי המשחק נגד קייבו היה האחרון שלו בקבוצה. "פטריק שיחק נפלא", החמיא מוריניו, "הוא לא היה יכול להיפרד בצורה יותר יפה ומכובדת, אני מאחל לו הרבה הצלחה בחיים, נתגעגע לשחקן כמותו". ויירה יחתום עוד היום במנצ'סטר סיטי אחרי שיעבור את הבדיקות הרפואיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully