וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריסביין: הנין ניצחה בצ'ינק צ'אנק

הבלגית ניצחה 2:6, 6:3, 6:7 את צ'ינק ועלתה לחצי הגמר כשבשלב הבא מצפה לה קרב נגד איבנוביץ'. האנטוחובה הודחה

ז'סטין הנין ממשיכה בדרך הנכונה לקאמבק מושלם, והיום (חמישי) היא זכתה בניצחונה השלישי מאז חזרתה לסבב. הבלגית המתקאמבקת, לה אין עדיין דירוג, ניצחה ברבע גמר טורניר בריסביין (פרסים בסך 220 אלף דולר) את מלינדה צ'ינק ההונגריה (שביעית בטורניר, 37 בעולם). בכך השלימה הנין ניצחון שני על טניסאית מדורגת בטורניר, אחרי שבסיבוב הראשון היא דאגה לשלוח את נדיה פטרובה הביתה.

במערכה הראשונה הנין שברה ארבע פעמים את ההגשות של צ'ינק יריבתה, אבל נשברה פעמיים ובכל מקרה ניצחה 2:6. שבירה אחת של ההונגריה סידרה לה 3:6 במערכה השנייה, מה שהוביל למערכה מכרעת, שגם הגיעה לשובר שוויון ובסיומה ניצחה הנין 5:7 והשלימה ניצחון במשחק כולו בתום מותחן שנמשך שעתיים ועשרים דקות.

בשלב הבא להנין מצפה יריבה קשה נוספת, אנה איבנוביץ'. הסרבית, שמדורגת 3 בטורניר ו-21 בעולם, הסתדרה היטב עם אנסטסיה פאבליוצ'נקובה וניצחה אותה 2:6, 6:7 בדרכה לחצי הגמר. הפתעה נרשמה כשדניאלה האנטוחובה (24 בעולם) נכנעה תוך שעה ורבע לאנדראה פטקוביץ' הצעירה אחרי שנוצחה 6:4, 6:2. הרוסיה תפגוש את קים קלייסטרס, שמדורגת 1 בטורניר, אחרי שזו ניצחה 1:6, 6:0, 4:6 את לוסי ספארובה.

גם אצל הגברים נפתח שלב רבע הגמר, כאשר ראדק סטפאנק, המדורג 12 בעולם, נתקל ביריב נחות ממנו משמעותית בדירוג, ווין אודסניק האמריקאי (105 בעולם) וניצח אותו די בקלות 6:7, 1:6 בדרכו לשלב הבא. גאל מונפיס עלה אף הוא לחצי הגמר אחרי 6:3, 3:6, 4:6 על ג'יימס בלייק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully