וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילברט ארינאס הושעה ללא הגבלת זמן

דייויד שטרן החליט להעניש בחומרה את רכז וושינגטון בעקבות פרשת כלי הנשק: "מצאתי כי הוא לא כשיר להיות על פרקט NBA"

זה היה באוויר, והערב (רביעי), בא גילברט ארינאס על עונשו בעקבות כל פרשת כלי הנשק, כאשר הליגה החליטה להשעות את רכז וושינגטון לתקופת זמן בלתי מוגבלת. כזכור, ב-25 לדצמבר דווח כי כלי נשק נמצאו בארוניתו של ארינאס בחדרי ההלבשה של וושינגטון, כאשר השחקן מיהר להסביר כי "החלטתי שאני לא רוצה את האקדחים הללו בבית שלי, אז שמתי אותם בארונית שלי באולם". הנהלת ה-NBA החליטה לבדוק ולחקור את המקרה, אלא שכעבור מספר ימים עלה בחזרה הסיפור לכותרות בארה"ב, הפעם כאשר התברר כי במהלך ויכוח עם חברו לקבוצה, ג'וואריס קריטנטון, שלף ארינאס את אחד מאותם כלי נשק, כביכול בצחוק, ואיים על הרכז המחליף הצעיר.

האולסטאר אמנם אמר כי "זה היה שיקול מוטעה", וכי "כל מה שאני עושה מצחיק, לפחות עבורי", אלא שהנהלת ה-NBA ממש לא צחקה מרצף האירועים האחרון, וכאשר חקירות משטרתיות מתרחשות במקביל, היא החליטה לפעול כנגד הרכז ההסגוני.

"למרות שהיה ברור כי המעשים של מר ארינאס יסתיימו בסופו של דבר בהשעיה ארוכה, ואולי אפילו חמור מזה, ההתנהלות שלו גרמה לי להחליט כי הוא לא כשיר להיות על פרקט ה-NBA", אמר היום הקומישנר של הליגה, דייויד שטרן, בהצהרה רשמית שפרסם. שטרן לא פירט מה עלול להיות העונש ה"חמור מכך", אבל עיתון ה"ניו יורק דיילי ניוז" טוען כי ייתכן ומדובר בהשעיה לכל החיים מהליגה. שטרן המשיך את הצהרתו, והוסיף: "אי לכך, החלטתי להשעות את גילברט לתקופת זמן בלתי מוגבלת, ללא תשלום, החל מרגע זה".

"אנחנו מקבלים לגמרי את ההחלטה של הליגה להשעות את גילברט ארינאס", מסרה בתגובה קבוצתו של הרכז, וושינגטון. "ענייניים משפטיים בצד, ההתנהלות של גילברט וההצהרות שלו בלתי מתקבלים על הדעת. חלק מהשחקנים שלנו מצאו את ההתנהגות שלו משעשעת, וגם זה לא מקובל עלינו". אגב, כל משחק שארינאס לא ישחק, יעלה לו 147 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully