וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "לפעמים דברים טובים מגיעים בהפתעה"

מאמנה החדש של אוניראה אורזיצ'ני הגיע לרומניה ואמר: "לא ציפיתי להיות כאן. נגיע מוכנים לליברפול ונתמודד על האליפות"

לאברהם גרנט בפורטסמות וניר קלינגר בסלאמינה הקפריסאית, הצטרף הערב (רביעי) באופן רשמי גם רוני לוי, שהפך למאמן הישראלי השלישי באירופה כשהוצג כבמיסבת עיתונאים כמאמן החדש של אוניראה אורזיצ'ני. מאמן מכבי חיפה ומכבי פתח תקוה לשעבר, התקבל בחמימות בשדה התעופה על ידי המנהל המקצועי מיחאי סטויקה, וחוזהו יהיה לשנה וחצי. למרות היותה של אוניראה אלופת רומניה, המטרה של המועדון קצת יותר צנועה, בהתאם למידותיו במדינה, והיא לסיים בין חמש הראשונות ולהבטיח את הכרטיס לאירופה.

"אני נרגש, למרות שהייתי כאן ברומניה כבר לפני שבועיים", הודיע רוני לוי לאנשי התקשורת שקיבלו את פניו. "זהו רגע מאוד משמעותי בקריירה שלי. מצפה לנו אתגר רציני. דן פטרסקו עשה כאן עבודה מצוינת ואני יודע שישוו אותי אליו". כשנשאל לגבי חיזוק אפשרי, אמר לוי: "אני לא יכול להגיד כרגע מה התוכניות שלנו".

המאמן הישראלי גם התייחס למפגש הצפוי עם ליברפול במסגרת הליגה האירופית. "יהיה לנו משחק קשה מול ליברפול, אבל נגיע מוכנים", הבהיר לוי. "שיחקתי נגדם עם מכבי חיפה, אבל זה לא אומר שיש לי צורך בנקמה אישית. נעשה הכל כדי להצליח מולם".

לוי, שישתכר כ-300 אלף יורו בעונה, סיכם את דבריו ואמר: "זה כבוד גדול עבורי לאמן את אוניראה. לא ציפיתי לזה, אבל לפעמים דברים יפים מגיעים בהפתעה. אני רוצה לזכות באליפות, וזה אומר מקום אחד יותר ממה שאנחנו נמצאים כרגע בטבלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully