וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד ערב של הפתעות בגביע הספרדי

דפורטיבו ניצחה 1:2 את סביליה, והשיגה מקדמה לגומלין שמינית הגמר. רקראטיבו מהליגה השניה ניצחה את אתלטיקו 0:3

אחרי ההפסד המפתיע של ברצלונה בביתה אמש (שלישי) 2:1 לסביליה במסגרת המשחק הראשון בשמינית גמר גביע המלך, המשיכו היום בספרד את מפגשי הגביע. ההתמודדות הראשונה שלחה את ויאריאל לבלאידוס של סלטה ויגו מהליגה השנייה, והשתיים נפרדו ב-1:1 שמעביר את ההכרעה למגרשה של הצוללת הצהובה.

ארנסטו ואלוורדה ביצע שינוי קל בהרכב שסחט 1:1 מבארסה בקאמפ נואו בשבת, ובדקה ה-12 ראה את האיטלקי ג'וזפה רוסי כובש מ-16 מטרים אחרי בישול נפלא של קאני. בדקה ה-38 עלה מהספסל של ויגו ארתורו הברזילאי, ושש דקות על המגרש הספיקו לחלוץ כדי לנגוח מצוין לרשת של דייגו לופז. במחצית השנייה סלטה הייתה טובה יותר, אך לא הצליחה לבטא זאת על לוח התוצאות ותסתפק כרגע במחמאות.

השלישית בליגה, ולנסיה, אירחה את דפורטיבו לה קורוניה, עימה סיימה בתיקו מאופס רק לפני כשבועיים והפסידה לה 2:1. שתי הקבוצות עלו בהרכבים חסרים, ורק בדקה ה-47 נפרצו מחסומי השערים. אנדרס גוארדאדו המקסיקני היה זה שדחק באלגנטיות לרשת, אחרי עבודה טובה של המגן הימני לאורה באגף. שמונה דקות לאחר מכן הכפיל את התוצאה פאבלו אלברז, וכל שנותר לדויד סילבה הוא לעלות מהספסל ולצמק בדקה ה-72. דפור משיגה מקדמה נאה, בדרך לרבע הגמר.

ראסינג סנטאנדר ניצבה הערב מול 3,000 אוהדי אלקורקון נלהבים, במגרש בו השפילה הקבוצה מהליגה השלישית 0:4 את ריאל מדריד הגדולה, אבל בכל זאת הצליחה לנצח 2:3. שערים של כריסטיאן (31), אלכס גייחו (47) ומוראטון (62) הוציאו את האוויר מהמפרשים של המארחים, שהצליחו לצמק משערים של איניגו לופז (57) ובורחה גומז (87) ולהשאיר סיכוי קלוש לגומלין.

ההפתעה הגדולה של הערב נרשמה בהואלבה שבדרום ספרד, שם הביסה רקראטיבו מהליגה השניה את אתלטיקו מדריד המגמגמת 0:3, ונראה ששום דבר לא יעצור אותה בדרך לרבע הגמר. ברונו פורנארול הפתיע כשכבש את השער הראשון למארחים כבר בדקה ה-14, כשהוא נהנה ממסירת רוחב מדוייקת ובעט מקרוב לרשת. שש דקות מאוחר יותר אתלטיקו נותרה בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של הצ'כי תומאס אויפאלושי אחרי עבירה גסה שלו. פנדל מוצלח של ג'רונימו בראלס בדקה ה-24 אחרי עבירה ברחבה קבע 0:2 לרקראטיבו. כשנדמה היה ששני הצדדים השלימו את התוצאה, התעורר המחליף דניאל קנדיאס כדי לכבוש את השער שאולי יעשה את ההבדל במפגש הגומלין בבירה, ולקבוע ניצחון 0:3 גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully