וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: שעת אפס

פילזן נכנעה לאולימפיאקוס 93:85 אחרי הארכה ותהיה זקוקה להרבה מזל כדי להעפיל לטופ 16. צסק"א התקשתה בלובליאנה

המחזור התשיעי של שלב הבתים המוקדם ביורוליג נמשך הערב(חמישי), כאשר מלבד המשחק של מכבי תל אביב מול רומא, התקיימו שישה משחקים נוספים בעלי השפעה ישירה על תמונת העולות לשלב הטופ 16.

במשחק המעניין של הערב, שנערך בבית ב' ובטורקיה, נכנעה אפס פילזן לאולימפיאקוס החזקה 93:85 אחרי הארכה והיא זקוקה כמעט לנס כדי לעלות לטופ 16. באותו בית הפתיעה אורלאן את מלאגה אחרי שניצחה אותה בספרד 72:88.

בבית א' ניצחה ז'לגיריס את ציבונה 61:68 בדרבי המאכזבות, ומאוחר יותר לא התקשתה ברצלונה האימתנית להביס את וילרבאן 64:90 בצרפת.

בבית ג', של מכבי תל אביב, התקשתה צסק"א מוסקבה הרבה יותר מן הצפוי בלובליאנה, אבל לבסוף ניצחה 77:80 אחרי הארכה. במשחק שפתח את הערב ניצחה חימקי מוסקבה 63:79 את ארמאני מילאנו.

בית א'

וילרבאן - ברצלונה 90:64

ברצלונה עושה קולות של הקבוצה הטובה באירופה בשבועות האחרונים וכבר הספיקה לשכוח את טעמו של הפסד. מול היכולת שלה וילרבאן הצנועה בוודאי לא הייתה יכולה להפתיע, גם לא בבית והקטאלונים בנו את היתרון שלהם בשקט ובהדרגה, עד לניצחון אחרי 40 דקות קלות במיוחד. חואן קרלוס נבארו הוליך את בארסה עם 15 נקודות, פיט מיקאל הוסיף 13 ורוג'ר גרימאו וטרנס מוריס הוסיפו 10 כל אחד. 19 נקודות של עלי טראורה ו-11 של ראוול מרשל, היו רחוקות מלעזור לצרפתים. ברצלונה הבטיחה את המקום הראשון בבית א'.


ז'לגיריס - ציבונה זאגרב 61:68

בשחזור של גמר גביע אירופה בשנת 1986, ז'לגיריס ידעה כי הפסד ביתי לא יותיר לה סיכוי להעפיל לשלב הבא ודהרה ל-10:24 כבר בתום הרבע הראשון כדי להתקדם לכיוון הניצחון. שני הרבעים הבאים היו מאוזנים יותר, אבל הליטאים ידעו לשמור על היתרון המוקדם למרות שהאורחת התקרבה מעט לקראת הסיום, והמשיכו לניצחון ולשמירה על סיכויים קטנים להעפלה לשלב הבא.

כעת כמו לז'לגיריס, גם לציבונה שני ניצחונות וגם לה סיכוי קטן, אבל קיים, להמשיך לטופ 16. מרכוס בראון הוליך את המנצחת עם 20 נקודות, טדאס קלימאביצ'יוס הוסיף 12 ו-8 ריבאונדים ודריוס סאלנגה קלע 11. מרקו תומאס עם 18 ו-ודראן פרינץ' ומארין רוזיץ' עם 11 כל אחד, הוליכו את ציבונה.

בית ב'

אפס פילזן - אולימפיאקוס 93:85 (לאחר הארכה)

בפילזן ידעו שניצחון ביתי יחזיר אותם למקום הרביעי ושגורלם יהיה בידיהם במחזור האחרון והם עשו את זה אבל הם הפסידו ולפחות כרגע נמצאים מחוץ לתמונות הטופ 16. הטורקים דווקא הצליחו לעלות ל-61:66 באמצע הרבע האחרון אחרי ריצת 3:13, אבל לא הצליחו לשמור על המומנטום כדי לנצח, כש-40 הדקות מסתיימות ב-76:76.

פילזן עוד הוליכה 77:80 בהארכה, אבל זו הייתה שירת הברבור שלה. אולימפיאקוס הפכה את התוצאה במהרה, עלתה ל-83:90 וניצחה בדרך למקום הראשון בבית. ג'וש צ'ילדרס הוליך את היוונים עם 23 נקודות, מילוש טאודוסיץ' קלע 17 וחילק 12 אסיסטים ולינאס קלייזה הוסיף 16 ו-9 ריבאונדים. יותם הלפרין שיחק 23 דקות וקלע 4 נקודות. את פילזן הוליכו צ'ארלס סמית וקאיה פקר, שקלעו 18 נקודות כל אחד, פרסטון שופמרט תרם 15. פילזן זקוקה לניצחון במחזור האחרון נגד אורלאן ולהפסד של ריטאס וילנה בבית נגד מלאגה וזאת בזכות יחס עדיף במשחקים נגד הליטאים העונה.



מלאגה - אורלאן 88:72

הקבוצה הצרפתית הקטנה כבר איבדה סיכוי להעפיל לשלב הבא, אבל דווקא עכשיו התעוררו והצליחו להשיג את אחד מהניצחונות המפתיעים של העונה. רבע אחרון של 15:32 עזר לצרפתים לשבור את הקרח אחרי 30 דקות צמודות ולנצח את מלאגה, שנאלצה להסתדר ללא ברני רודריגז המצוין ורוברט ארצ'יבאלד הפצועים. סדריק בנקס הוליך את האורחים עם 23 נקודות וג'סטין דולמן קלע 18, גאורגיס פרינטזיס קלע 18 בצד השני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בית ג'

לובליאנה - צסק"א מוסקבה 80:77 (לאחר הארכה)

הרוסים הגיעו למשחק עם רצף מצוין של חמישה נצחונות רצופים והתבססות במקום השני, אבל רבע שלישי של 21:6 כמעט הערב הרס להם את הרצף, כשרק המאיביות של המקומיים מסייעת להם לחזור ולבסוף לנצח.

במצב של 51:62 לזכות לובליאנה, עמוק בתוך הרבע האחרון, הצליחו הרוסים לעשות כמה עצירות ובזערת נקודות חשובות של טרייז'אן לנגדון, רצו ל-0:11 וכפו הארכה. חמ/ש הדקות הבאות המשיכו להיות צמודות, כשל סל נענה באחד בצד השני, אבל אורך הנשימה של צסק"א היה גדול במקצת והיא ניצחה.

טרייז'אן לנגדון קלע 21 נקודות עבור הרוסים, רבות מהן בדקות ההכרעה, ג'יי אר הולדן הוסיף 19 אבל גם 6 איבודים ו-ויקטור חריאפה תרם 11 ו-14 ריבאונדים. מאט וולש קלע 18 למארחת, סאני בצ'ירוביץ' הוסיף 13 וגספר וידמאר קלע 10. המשחק הערב היה משחק היורוליג האחרון של לובליאנה באולם טיבולי, כאשר מהעונה הבאה תארח הקבוצה באולם חדש בעיר.

בית ד'

חימקי מוסקבה - ארמני מילאנו 63:79

הרוסים ידעו שניצחון יבטיח להם סופית את המקום בטופ 16, והקבוצה של סרג'יו סקאריולו עמדה במשימה למרות שהאורחים הקשו עליהם את החיים. מילאנו הייתה יכולה להשיג לעצמה מקדמה גדולה על פני פרוקום סופוט בקרב על המקום הרביעי עם ניצחון במוסקבה, ובמהלך המחצית הראשונה היה נדמה שהיא בדרך הנכונה כשמאסימו בולרי החזיק אותה בתמונה ובהפסקה הוליכה חימקי רק 38:39. אבל ברבע השלישי לחצו המקומיים על הדוושה בעזרת קית' לנגפורד המצוין שצלף 18 נקודות וקרלוס קבזאס שעזר לו עם 14 נקודות משלו, מייסון רוקה הוביל את האיטלקים עם 17 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully