וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוחא: פדרר ונדאל בסיבוב השלישי

המדורג ראשון בעולם לא נתקל בקשיים מיוחדים ודילג מעל יבגני קורולב הרוסי עם 2:6, 4:6. נדאל גבר על סטראצ'ה 2:6, 2:6

טורניר דוחא בקטאר (סך פרסים: מיליון דולר) נמשך היום (רביעי) עם הסיבוב השני, כשבמוקד, כרגיל, המירוץ של רוג'ר פדרר ורפאל נדאל אל עבר תואר ראשון לשנת 2010. ראשון עלה השוויצרי למגרש, ופגש את יבגני קורולב הרוסי (53 בעולם). המדורג הבכיר בעולם לא נתקל בקשיים מיוחדים במהלך המערכה הראשונה, בה ניצל שלוש מארבע נקודות השבירה שלו על מנת לנצח 2:6. גם המערכה השניה לא הביאה בשורות חדשות עבור הרוסי בן ה-21, שאמנם עשה חיים קשים ליריבו השוויצרי, אך בסופו של דבר זה נגמר ב-4:6 לפדרר, שסגר עניין אחרי שעה ו-3 דקות של משחק.

בסיבוב השלישי יפגוש פדרר את המנצח בין אנדראס ספי וארנסט גולביס. המדורג 3 בטורניר, ניקולאי דוידנקו הרוסי, גבר על מרקו צ'יודינלי השוויצרי 3:6, 4:6. מדורג בכיר נוסף שעשה דרכו לסיבוב השלישי הוא ויקטור טרויצקי (5 בטורניר), שגבר היום 2:6, 2:6 על אוליבייה רוכוס. מי שסגר את היום במגרש המרכזי בדוחא היה רפאל נדאל, שגבר על פוטיטו סטראצ'ה האיטלקי (62 בעולם) 2:6, 2:6. השור ממאיורקה יתמודד בסיבוב הבא נגד סטיב דארסי הבלגי (122 בעולם).

דודי סלע הפסיד היום בסיבוב הראשון של טורניר הזוגות בשנאי שבהודו (על סך פרסים של 400 אלף דולר). סלע ורובי ג'ינפרי הפסידו לקרלוס מויה הספרדי ויוקי במברי ההודי 6:2, 4:6, 10:5. סלע יתמודד מחר בסיבוב השני של טורניר היחידים נגד קווין קים האמריקאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully