וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טומאסיץ' ייעדר לפחות חודשיים

בלם מכבי ת"א סובל מקרע בגיד שמחבר בין השריר לעצם הירך. קפילוטו ייעדר 2-3 שבועות. הצהובים שוקלים להביא בלם נוסף

ניסו קפילוטו, בלמה הצעיר של הקבוצה, נבדק הבוקר (רביעי) בבית החולים בעקבות הפציעה ממנה הוא סובל מאז המשחק נגד בני סכנין בשבת. בבדיקה התברר שהשחקן סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, מה שגרום לו להחמיץ שבועיים עד שלושה משחקים.

בשורות לא טובות מגיעות גם מכיוונו של איגור טומאסיץ', שהתאמן היום ונטש לקראת סוף האימון עקב מכה שקיבל. בבדיקה שנערכה לו התברר כי הוא לפחות חודשיים בעקבות קרע בגיד שמחבר בין השריר לעצם הירך. הפציעות של קפילוטו וטומאסיץ' גורמות כאב ראש לא קטן לצוות המקצועי, גם בכל הקשור לנושא החיזוק בחלון ההעברות הנוכחי. נכון לעכשיו ממתינים בקבוצה לחוות דעת רפואית נוספת בנוגע לפציעתו של טומאסיץ', שכן אם יתברר כי הבלם צפוי להיעדרות ארוכה, ישקלו בקבוצה להביא בלם בנוסף לחלוץ אותו מחפשים מזה זמן רב.

גורם בכיר במכבי תל אביב אמר היום לוואלה! ספורט: "שתי הפציעות האלה נחתו עלינו באופן בלתי צפוי. זה יוצר לנו בעיה לא קלה. לגבי ניסו - חבל, כי מדובר בשחקן צעיר שהתחיל לעשות את הפריצה שלו בתקופה האחרונה, ואנחנו מאוד מקווים שזה לא ייעצר. בנוגע לטומאסיץ', אנחנו מקווים שלא יתקיים התסריט הפסימי יותר, שאומר שהוא יחזור לשחק רק לקראת סיום העונה. נצטרך להיערך בהתאם. כרגע, קשה להעריך או לדעת מה יקרה בנושא הרכש".

בינתיים המשיכה הקבוצה בהכנות לקראת משחק הבית הקרוב מול הפועל פתח תקוה בשבת (17:15) בבלומפילד. הקבוצה התאמנה בסגל מלא, מלבד קפילוטו וטומאסיץ' כמובן, ועמנואל מאיוקה, שנמצא עם נבחרתו לקראת אליפות אפריקה. כרטיסים למשחק, כמו גם למשחק נגד בית"ר ירושלים בחצי גמר גביע הטוטו ביום רביעי הבא, ניתן להשיג בקופות בקרית שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully