וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בינתיים זה רק נראה קשה

הנין עשתה צעד נוסף בקאמבק שלה עם ניצחון 4:6, 3:6 על קראנטצ'בה בבריסביין, שהעלה אותה לרבע הגמר. גם רודיק ניצח

זה ברור שזה רק עניין של זמן עד שהיא תחזור לצמרת, אבל בינתיים ז'סטין הנין המשיכה להוכיח גם היום (רביעי) שהיא לא שכחה לשחק טניס. אחרי שחלפה על פני נדיה פטרובה בסיבוב הראשון של טורניר בריסביין, אוסטרליה (פרסים בסך 220 אלף דולר), הבלגית המתקאמבקת התגברה גם על ססיל קראנטצ'בה מקזחסטאן (132 בעולם).

הנין, שחזרה לסבב בטורניר הזה, שברה פעמיים את ההגשות של יריבתה במהלך המערכה הראשונה, אותה היא ניצחה 4:6 ובמערכה השנייה היא שברה ארבע פעמים וניצחה 3:6, במשחק שנמשך שעה ורבע. בשלב הבא תמתין להנין מלינדה צ'ינק ההונגריה או לוסי הראדקה הצ'כית.

דניאלה האנטוחובה התגברה די בקלות על אגנס שבאיי גם כן בסיבוב השני של הטורניר אחרי 3:6, 1:6 וניצחה בפעם הראשונה בקריירה את יריבתה ההונגריה, לה הפסידה עד היום פעמיים. אלכסנדרה ווז'ניאק, לעומתה, נכנעה ללוסי ספארובה 6:3, 6:1, והודחה.

אצל הגברים, לא נרשמו הפתעות מיוחדות כשאנדי רודיק, שהגיע מדורג ראשון לטורניר, התקשה אמנם במערכה הראשונה נגד קארסטן בול האוסטרלי וניצח רק 6:7, אבל במערכה השנייה הוא התעשת והשלים 3:6 מול היריב שמדורג 134 בעולם.

גם המדורג שני בטורניר, ראדק סטפאנק, הזיע במיוחד אחרי שהפסיד 7:5 במערכה הראשונה לאולכסנדר דולגופולוב (131 בעולם), אבל 6:7, 2:6 בהמשך סידרו לו מקום ברבע הגמר. גאל מונפיס (3 בטורניר) הפסיד אף הוא במערכה הראשונה לבן ארצו, פלורן סרה 7:6, אבל בהמשך ניצח 6:7, 1:6 ועלה גם הוא לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully