וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקנים שלא ממכבי השקיעו אצל פנאן"

מנהל העזבונות של מוני פנאן ז"ל, משה זינגל, סיפר כי מצא מחברת, ובה שמות המשקיעים. על בכר: "בהתחלה האמנתי לו"

פרשת פנאן הולכת ומסתעפת בימים האחרונים, כאשר איגוד השופטים החליט שלא לשבץ את השופט סמי בכר בשבועיים הקרובים עד שיובהרו החקירות נגדו. בינתיים מי ששופך עוד מעט אור על הפרשה הוא מנהל העזבונות של פנאן ז"ל, משה זינגל, שהתראיין הבוקר (רביעי) לגלי צה"ל וסיפר על מפגשיו עם בכר.

"נפגשתי עם בכר, זימנתי אותו לחקירה. הוא הגיע אליי, אבל הוא לא היה מחוסן, הוא הרגיש כאילו עורך הדין ניקה את השטח לפני שהוא הגיע אליי", מספר זינגל. "הוא עשה עליי רושם טוב. שאלתי אותו אם הוא השקיע אצל מוני פנאן, הוא מיד אמר 'לא'. הוא אמר שהוא הכיר אותו כמו שכולם הכירו אותו ושלא היה לו קשר מיוחד אליו ובכך הסתכמו כל היחסים ביניהם.

"בשלב הראשון, מאחר והוא ענה על כל השאלות בפתיחות, נראה היה לי שהוא אמין", המשיך זינגל לגולל את ההתרחשויות לאחר תחילת בדיקתו. "ברגע שצצה המילה יוון, התחלתי לחשוב שהדברים אינם כהוויתם. חשבתי בליבי מה לבכר וליוון. הבנקאות שם נחשלת, ומי שיכול ליצור קשר עם יוון יכול להיות שזה מוני פנאן או החברים שנמצאים שם".

בהמשך זינגל סיפר על מחברת מסתורית, שהושארה על ידי פנאן ומכילה לא מעט מידע על המשקיעים אצל פנאן. "יש לי מחברת שמוני ניהל אותה", סיפר זינגל. "כנראה הוא ניהל אותה במשך שנים, אבל היא הגיעה רק עכשיו. חלק גדול מכיל סימנים שמוני הבין אותם, לרוב בלי שמות משפחה. כתוב שם, איקס, וי, וליד זה רשומים סכומים. אנחנו עוברים עליה כרגע. מדובר שם בערך ב-20 אנשים, אולי אפילו יותר. מתוך ה-20 אני יודע לזהות מספר די גדול של אנשים. יש שמות שהפתיעו אותי, אני גם אוהד מכבי תל אביב וחלק מהאנשים אני מכיר. לא כל כך קשה להגיע אליהם למרות שיש שם גם שמות חיבה ושמות חיקוי. יש שם גם שמות של שחקנים מקבוצות אחרות". לסיכומו של דבר, זינגל מדגיש כי מבחינתו מדובר ב"אחד התעלומות הגדולות בספורט הישראלי, אולי התעלומה הגדולה ביותר. לא היה דבר כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully