וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילד משתבח, הזקן מנצח

עמרי כספי סיפק עוד ערב נהדר של 24 נקודות ו-7 ריבאונדים, אבל סטיב נאש הגיב עם 30 נקודות ו-12 אסיסטים, וסקרמנטו שוב הפסידה משחק צמוד, 113:109 לפיניקס

סקרמנטו שוב פספסה הלילה (רביעי) הזדמנות לרשום ניצחון לא פשוט על פיניקס, והקבוצה הצעירה של הקינגס נוצחה בבית 113:109 על ידי הסאנס בתום עוד משחק צמוד. היה זה ההפסד הרביעי ברציפות והפסד שישי בשבעת משחקיה האחרונים של סקרמנטו (20:14), כשעמרי כספי ממשיך להציג יכולת מרשימה והלילה סיים עם שיא קריירה של 24 נקודות, שלא הספיקו.

פיניקס (13:22) הוליכה לאורך כל המשחק, אבל ריצה יפה של סקרמנטו בראשות כספי החזירה את הקינגס למשחק ברבע האחרון. אבל גם הלילה, כמו בלא מעט פעמים במהלך השבועות האחרונים, קבלת החלטות לא נכונה בדקות המפתח בשילוב עם חוסר ניסיון של קבוצה צעירה, שלחו את הקינגס הביתה מאוכזבים. מנגד, סטיב נאש שלף את כל הניסיון שלו בדקות האחרונות, ועם רצף של קליעות עונשין (13 מ-13 בסך הכל מהקו) ומהלכים מצוינים הבטיח ניצחון לסאנס. נאש סיים עם 30 נקודות ו-12 אסיסטים, והוא ואמארה סטודמאייר (24 נקודות ו-8 ריבאונדים) קלעו את 14 הנקודות האחרונות של הסאנס במשחק.

לעתים נדמה שההתלהבות בישראל מעט מוגזמת סביב נציגנו הראשון ב-NBA, אבל הלילה כספי המשיך להוכיח שהוא ללא ספק אחד הרוקי'ס הבולטים בליגה - בוודאי שהמפתיע מביניהם. כספי סיים עם שיא עונתי של 24 נקודות (ב-43 דקות, הכי הרבה בקבוצה), עם 10 מ-19 מהשדה (3 מ-6 מהשלוש), 1 מ-3 מהקו, 7 ריבאונדים (מתוכם שלושה בהתקפה), אסיסט אחד ואפס איבודים. בינתיים זה לא מצליח לגרום לקינגס להיות קבוצה מנצחת, אבל הישראלי ממשיך לפרוח.

טייריק אוונס סיים כקלע המוביל של סקרמנטו, עם 27 נקודות, 11 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, ג'ייסון תומפסון הוסיף 14 נקודות ו-10 ריבאונדים, אנדרס נוצ'יוני סיים עם 19 נקודות. סקרמנטו קלעה רק 4 מ-18 מהשלוש (22 אחוז), כשמלבד לכספי המאזן הקבוצתי עומד על 1 מ-12. בנו אודריך סיים עם 8 נקודות, כולן ברבע הרביעי. פיניקס, מנגד, קיבלה רק 16 נקודות מהספסל שלה, אבל מלבד לנאש ולסטודמאייר, גם ג'ייסון ריצ'רדסון קלע 20 וקלט 9, וצ'נינג פריי הוסיף 17.

"אני פשוט מאוכזב", אמר כספי בסיום, על אף שרשם משחק רביעי ברציפות עם 20 נקודות ומעלה, "אנחנו חייבים למצוא דרך לנצח את המשחקים האלה, ואנחנו נעשה את זה. יש לנו קבוצה טובה מדי בשביל להפסיד ככה, ואנחנו נצליח להשיג את המטרה שלנו".

"אנחנו לא נתייאש, ובסוף אנחנו ננצח את המשחקים האלה", מאמין גם המאמן פול ווסטפאל, "הקבוצה הזאת יודעת לחזור מפיגור, והיא תמשיך לעשות קאמבקים, ובסוף אנחנו גם ננצח".

כספי התייחס לקאמבק שהקינגס עשו מול הסאנס, על אף שהוא לא הספיק בסיום: "אנחנו מכירים את עצמנו, ואנחנו יודעים שהיינו בסיטואציות כאלה בעבר, כמו בשיקגו. ידענו שאם נמשיך לשחק בקשיחות לאורך כל המשחק, ואם ניתן הגנה טובה, נצליח לעצור אותם ולקלוע בצד השני. ידענו שנחזור למשחק, ועשינו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully