וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפגנות מחמירות, פאר משתפרת

משחקה של הישראלית הופסק לרבע שעה ואדם נעצר, אבל פאר עלתה לרבע הגמר אחרי ניצחון קליל. הראל לוי הודח מבריסביין

שחר פאר נאלצה גם הלילה (רביעי) להתמודד עם המפגינים בניו זילנד, אבל בינתיים הטניסאית הישראלית (30 בעולם) מסתדרת היטב עם הסחות הדעת וממשיכה לנצח בטורניר שפותח עבורה את העונה באוקלנד (סך פרסים 220 אלף דולר). הלילה פאר גברה 1:6, 0:6 על הסלובקית מגדלנה ריבריקובה (68 בעולם) במסגרת הסיבוב השני, והעפילה לרבע הגמר בטורניר.

כזכור, עוד לפני פתיחת הטורניר פאר נתבקשה על ידי פעילים פלסטינים לפרוש מהטורניר, ואם במשחק הראשון המחאות נגדה עוד היו מינוריות במהלך המשחק, הרי שהלילה הן החמירו, והתקשורת המקומית מדווחת שאדם אחד מבין המפגינים מחוץ למרכז הטניס באוקלנד נעצר על ידי המשטרה.

"אני חושבת שזה היה נוראי", אמרה פאר בת ה-22, "אתמול זה עוד יחסית היה בסדר, אבל הלילה זה כבר היה ממש קולני. הם יודעים בדיוק איפה לעמוד כדי שהרעש שהם עושים יישמע היטב, וזה פשוט לא הפסיק".

השופטים הפסיקו את המשחק למשך 15 דקות במהלך המערכה הראשונה, והמארגנים שוחחו ביניהם ממושכות כדי להחליט כיצד לפעול. פאר, מצדה, התעקשה להמשיך את המשחק כרגיל, ומיד עם הנקודה הראשונה עם חזרתה למגרש שלפה ווינר. "זה נתן לי מוטיבציה", אמרה פאר על המפגינים, "כמו אתמול, גם הפעם בכל פעם ששמעתי אותם חזק, זה גרם לי לשחק טוב יותר כדי להוכיח שאני יכולה לשחק עם הרעש הזה.

"הם עושים מה שהם רוצים", המשיכה פאר, "והם יכולים להמשיך לעשות מה שהם רוצים. כל עוד אני מנצחת, לא אכפת לי". ריבריקובה, מנגד, סבלה קצת יותר. "זה היה קשה, לא הצלחתי להתרכז", אמרה הסלובקית. בסיבוב הבא תפגוש פאר את מריה קירילנקו הרוסייה (62 בעולם), שגברה על קאיה קאנפי האסטונית 2:6, 3:6.

ישראלי אחר, שאמנם הרשים עם תחילת השנה השנה, אבל בכל זאת דרכו בטורניר בריסביין, אוסטרליה (פרסים בסך 372,500 דולר) נעצרה הוא הראל לוי (119 בעולם). הישראלי, שהביס את מיכאל לודרה בסיבוב הראשון עם 2:6, 2:6, נעצר כעת בשמינית הגמר נגד תומאס בלוצ'י הברזילאי, המדורג 36 בעולם.

לוי נשבר פעם אחת במערכה הראשונה והפסיד בה 6:4, אבל במערכה השנייה הוא ניצל שבירה אחת (משלוש שהיו לו) כדי לנצח 4:6. במערכה המכרעת לוי שוב נשבר ושוב הפסיד 6:4 ובכך סיים את דרכו בטורניר, אותו הוא מסיים עם 20 נקודות דירוג ו-6,110 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully