וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: קאפל משמעות

אחרי התיקו מול ויאריאל, המשיכה ברצלונה לדשדש גם בגביע עם הפסד 2:1 בבית לסביליה, משערים של קאפל ונגרדו

לאחר שהודחה ריאל מדריד בסנסציה גדולה על ידי אלקורקון, נותרה מחזיקת הגביע, ברצלונה, עם הזדמנות מצויינת לשחזר את ההישג. אלא שלפני שהיא עושה תוכניות, פגשו שחקניו של גוארדיולה את סביליה, שזכתה בעצמה בגביע ב-2007, למשחק הראשון בין השתיים בשלב שמינית הגמר. ברצלונה הגיעה אחרי משחק לא משכנע במיוחד בתיקו הביתי עם ויאריאל ושוב הראתה יכולת חלשה והגנה רעועה, שאיפשרה לאורחים לכבוש שני שערי חוץ, בדרך לניצחון 1:2 במשחק הראשון. הגומלין ייערך בשבוע הבא בסביליה.

ברצלונה היתה קרובה מאוד להבקיע במחצית הראשונה, אבל בעיטה מתוחכמת של מסי מצאה רק עמוד, ושאר הניסיונות של האלופה מצאו את ידיו של שוער סביליה, אנדראס פאלופ. בפתיחת המחצית השניה היה רנאטו קרוב מאוד להפתיע את המארחים, אבל פינטו היה במקום. בדקה ה-60 יצאה סביליה להתקפה, ברצלונה נרדמה בהגנה ואיפשרה לדייגו קאפל לכבוש בקלות מקרוב.

בדקה ה-74 גמלה הגנת סביליה בטעות הגנתית משל עצמה, ואיפשרה לזלאטן איברהימוביץ' שנכנס במחצית להגיע מול השוער, החלוץ עקף בקלילות וגלגל את השיוויון פנימה. לא עברה דקה, וסביליה הכתה בשנית: קאפל פרץ אל הרחבה והוכשל מאחור על ידי דומיטרו צ'יגרינסקי. אלבארו נגרדו שלח את הכדור אל הרשת מהנקודה הלבנה, וסביליה עלתה ל-1:2. עד לסיום המשיכו המארחים לתקוף בכל הכוח, ואף קופחו כששער חוקי שכבשו נפסל בטענת נבדל, אך לא מצאו את מבוקשם, וייאלצו לעבוד קשה יותר בגומלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully