וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פו ג'טר: "הדרך עוד ארוכה"

5.1.2010 / 21:37

הגארד של הפועל ירושלים שהיה נהדר מול שאולאי כבר מסתכל קדימה. גודס: "אנחנו קבוצה טובה יותר ועשינו את הדברים נכון"

הפועל ירושלים הגיעה לליטא לקראת המשחק הערב (שלישי) מול שאלואי, עם לא מעט חששות, לאור התבוסה מול זאדאר במשחק החוץ הקודם ביורוקאפ, וההפסד מול ברק נתניה בגביע המדינה. למרות החששות, וחיסורו של קווין פינקני החולה, קיבלה ירושלים משחק גדול מברנדון האנטר, שסופסל בתקופה האחרונה, והביסה את היריבה הליטאית 81:96, ניצחון שהעלה את האדומים לשלב הבא במפעל, הודות לנצחונה המקביל של אריס סלוניקי על זאדאר.

"עשינו ניצחון חשוב עם מאמץ קבוצתי של כולם", אמר בסיום המשחק המאמן גיא גודס, "ברנדון האנטר ופו ג'טר היו מצוינים ושאר השחקנים עשו את העבודה כמו שצריך. זאת לא הייתה נסיעה קלה והתנאים פה לא פשוטים אבל אנחנו קבוצה טובה יותר ועשינו את הדברים נכון ובצורה טובה". הגארד פו ג'טר הוסיף: "השחקנים באו מרוכזים וידענו שאנחנו צריכים לעבוד קשה כדי לנצח. הליטאים הם קבוצה חזקה בבית והיינו צריכים לשחק טוב לאורך 40 דקות. עשינו היום צעד חשוב כדי להתקדם באירופה אבל הדרך עוד ארוכה".

ירושלים חתמה היום על הסכם חסות עם רשת האופטיקה "עיניים", שבבעלות ד"ר לוינגר, לקראת העונה הקרובה. ההסכם כולל את המסגרות בהן משחקת הפועל מגדל ירושלים ,הליגה ישראלית והליגה האירופאית היורוקאפ. כמו כן תקיים "עיניים" פעילויות קד"מ ושיווק משותפים עם שחקני הקבוצה, עם הספונסרים הנוספים התומכים במועדון, ועם קהל האוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully