וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: אריס ניצחה ושלחה את ירושלים לשלב הבא

היוונים גברו בבית על זאדאר 67:73, והבטיחו את עלייתם ואת עלייה של הישראלית. ניצחון לקצורין ונימברוק, הפסד לשרף

בזמן שהפועל ירושלים התקרבה ל-16 האחרונות ביורוקאפ, אירחה אריס סלוניקי את זאדאר ביוון, כשהיא יודעת שניצחון ביתי יעלה אותה לשלב הבא. דווקא האורחים פתחו טוב והוליכו בסיום הרבע הראשון, אבל רבע שני של 13:22 של המארחים הוביל אותם ליתרון 8 במחצית. ברבע השלישי כבר עלתה אריס ליתרון 16, אבל זאדאר עוד הצליחה לחזור לפיגור 3, דקה לסיום. שתי קליעות עונשין של חציברטאס בצירוף החטאות של זאדאר, הביאו לאריס את הניצחון 67:73, שעל הדרך הבטיח לקבוצתו של גודס את הכרטיס ל-16 האחרונות. ארון מיילס הוליך את קלעי אריס עם 16 ו-7 ריבאונדים, ג'רמי ריצ'ארדסון 11. לזאדאר: הרווייה פריץ' 13.

ספטרק סנט פטרסבורג, קבוצתו של מאמן נבחרת ישראל לשעבר, צביקה שרף, יצאה למשחק חוץ קשה מאוד בטורקיה מול אנקרה וחזרה עם הפסד כואב, 86:73, שמוחק את ניצחון ב-2 הנקודות של הרוסים מהמשחק הראשון. רבע שני מצויין של טורקים הוביל אותם ליתרון 9 במחצית, אבל הרוסים פשוט לא הצליחו להגיב, ונכנעו למשחק טוב של ארווין דאדלי, ששמר את סיכוייה של אנקרה להעפיל לשלב הבא, על חשבונה של סנט פטרסבורג. דאדלי הוליך את אנקרה עם 20, טוטקו אסיק 18. לסנט פטרסבורג: מילובאן ראקוביץ' 25.

נימברוק הצ'כית אותה מאמן מולי קצורין, השיג ניצחון חשוב מאוד על ביילה האיטלקית, שערב המחזור הוליכה את הבית. נימברוק ניצחה 60:84, ובמידה והשתיים יהיו עם מאזן זהה בסיום המשחקים, תהנה נימברוק מהיתרון לאחר שהפסידה לביילה רק בנקודה במשחק הראשון. ביילה, שהובסה לפני מספר ימים מול מכבי תל אביב במשחק אימון שוב נראתה נורא בהתקפה, וקלעה רק 23 נקודות במחצית, ורבע שלישי גדול של נימברוק בו רצה ל-15:26, הבטיח לה את הניצחון הגדול. לי ארתור הוליך את קלעי נימברוק עם 20, בעוד רון לואיס הוסיף 16. לביילה: ג'ו סמית 20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully