וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: סיינה התעללה בפנרבחצ'ה/אולקר

האלופה האיטלקית נתנה הצגה מדהימה כדי להביס את הטורקים המאכזבים 58:101. קאחה ויטוריה ניצחה את מארוסי 65:73

אחרי פגרה בת שלושה שבועות, חזרה סוף סוף הערב (רביעי) ליגת היורוליג לפעילות, עם המחזור התשיעי של שלב הבתים המוקדם. המשחק המרכזי של המחזור נערך בבית א', שם נצמדה סיינה מחדש לברצלונה בפסגת הבית, כשנתנה תצוגת תכלית שהובילה ל-58:101 מדהים על פנרבחצ'ה/אולקר המאכזבת.

בבית ג' של מכבי תל אביב שמרה קאחה ויטוריה על הפסגה, כניצחה בספרד 65:73 את מארוסי. בבית ד' נתנה פנאתינייקוס משחק בינוני, אך הצליחה בסופו של דבר לנצח את סופוט 66:74, בעוד יריבתה המושבעת, ריאל מדריד, ניצחה בביתה את אולדנבורג החלשה 60:73.

בית א'

סיינה - פנרבחצ'ה/אולקר 58:101

החדשות הגדולות מהמשחק הגיעו דווקא 24 שעות לפניו, כאשר הקבוצה הטורקית הודיעה על החתמתו של רוקו לני אוקיץ', רכזה המצוין של נבחרת קרואטיה. עם זאת, הערב אוקיץ' לא שותף, ורק ניתן היה לשער שאם היה משחק, אולי הוא היה עוזר לקבוצה הטורקית להמעיט מעט את הגלולה, ולהימנע מההשפלה שהתרחשה הערב באיטליה. בפעם האחרונה שהשתיים הללו נפגשו סיינה ניצחה 83:87, אבל מאז סיינה רק הלכה והשתפרה, והערב היא נתנה את אחד ממשחקיה הטובים ביותר העונה, כדי להוכיח שוב, למי שהיה צריך, כי מדובר כאן באחת הקבוצות הכי טובות באירופה.

אחרי רבע ראשון רגוע, טסה האלופה האיטלקית ל-11:31 גדול ברבע השני, ולאחר מכן ל-14:28 בעשר הדקות הבאות, על מנת לפתוח פער מפלצתי שהגיע כבר ל-45 הפרש, ונעצר, בסופו של דבר, על 58:101 מדהים לסיינה בסיום. קשישטוף לברינוביץ' הוביל משחק התקפי מאוזן ויעיל של סיינה עם 20 נקודות, כאשר דייויד הוקינגס הוסיף 17. מנגד, הקבוצה הטורקית המסכנה קיבלה 18 מלין גריר.

בית ב'

פרטיזן בלגרד - ריטאס וילנה 67:97

ערב המפגש היו השתיים צמודות בטבלה עם מאזן זהה של ארבעה ניצחונות וארבעה הפסדים, אבל הודות לחוסר היציבות של ריטאס אף פעם אי אפשר לדעת מה נקבל ממנה, ולרוע מזלם של הליטאים הפעם זה נגמר רע מאוד, ופרטיזן אפילו הצליחה למחוק את הפער מההפסד ב-22 נקודות במשחק הקודם בין השתיים.

המקומיים, שיכולים להבטיח סופית את עלייתם אם אפס פילזן לא תנצח את אולימפיאקוס מחר, שמו מאחור את ההפסד המפתיע לאורלאן לפני הפגרה ופתחו פער דו ספרתי עד המחצית. ריטאס ניסתה להישאר קרובה ברבע השלישי, אך קרסה לחלוטין ברבע האחרון עם שש נקודות בלבד לעומת 25 של הסרבים, שטיילו לניצחון מוחץ עם 26 נקודות של אלכסנדר ראזיץ'. בויאן פופוביץ' הוביל את המפסידים עם 17 נקודות.

בית ג'

קאחה ויטוריה - מארוסי 65:73

במידה רבה, המשחק הערב בספרד היווה מקרה קלאסי של הלחם והחמאה. מצד אחד קבוצת הפאר הביתית, שרצתה לשמור על מקומה הראשון בבית עד תום השלב המוקדם, ומצד שני הקבוצה היוונית, שנלחמת על העפלה לטופ 16 עם רומא, הצמודה לה. היוונים אמנם ידעו כי ניצחון מפתיע בצירוף הפסד של האיטלקים ביד אליהו ביום חמישי יעניק להם את הכרטיס לשלב הבתים הבא, אך בפועל הבדלי הרמות הערב היו ניכרים עד מאוד, ומארוסי תתפלל לתוצאה טובה מתל אביב מחר.

אחרי מחצית ראשונה צמודה שהסתיימה ב-31:32 לזכות מארוסי, פתחה ויטוריה מבערים ברבע השלישי אל מול 9,000 אוהדיה, ורצו ל-12:27 גדול במהלך עשר הדקות הללו, כדי לסגור עניין. מירזה טלטוביץ' ופרננדו סן אמטריו הובילו את המנצחים עם 15 נקודות כל אחד, כשטיאגו ספליטר הוסיף 14. ליאור אליהו סיים עם 8 נקודות ב-20 דקות. מי שערך הופעת בכורה חדשה-ישנה אחרי שלוש וחצי שנים מחוץ למפעל הוא וולטר הרמן, שהחלים מפציעה קשה, ושותף למשך 14 דקות בשורות המנצחים. בילי קיז סיים עם 12 עבור מארוסי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בית ד'

פנאתינייקוס - פרוקום סופוט 66:74

הפולנים החביבים ידעו כי משחק החוץ הקשה באתונה עלול להיות ההזדמנות האחרונה שלהם לגנוב כרטיס לטופ 16. ואכן, סופוט נתנה מלחמה יפה באתונה הערב, ונשארה צמודה למשך רוב המשחק, אלא שבדקות ההכרעה הנסיון של אלופת אירופה בא לידי ביטוי, ודניאל יואינג וקינטל וודס ניסו, אך לא הצליחו להושיע את הפולנים. אם מילאנו תנצח מחר את חימקי מוסקבה, סופוט למעשה תסיים את דרכה ביורוליג באופן מעשי. פנאתינייקוס, מנגד, ממשיכה להילחם על פסגת הבית. מייק באטיסט ודרו ניקולאס הובילו את אלופת אירופה עם 13 נקודות כל אחד, בעוד דניאל יואינג סיים עם 19 וקינטל וודס עם 16 עבור הפולנים, שיחכו לחדשות טובות ממשחקי מחר.

ריאל מדריד - אולדנבורג 60:73

הבלאנקוס, שהשיגו את המקום הראשון לפני היציאה לפגרה עם ניצחון יוקרתי על פנאתינייקוס, ממש לא התכוונו למעוד היום בביתם מול הקבוצה הגרמנית החלשה, אחת החלשות במפעל, כשהם יודעים שפנאתינייקוס כבר ניצחה. אולדנבורג עוד הובילה 17:20 בתום הרבע הראשון, אלא שריאל ביצעה מהפך, ירדה לחדרי ההלבשה ביתרון 4, ועם רבע שלישי ואחרון דומיננטי, שהציג את הבדלי הרמות, הדקות האחרונות הפכו לגאברג' טיים מובהק. דריוש לברינוביץ' הוביל את ריאל מדריד עם 16 נקודות, בעוד לואיס בולוק הוסיף 15. מנגד, 12 של ריקי פולדינג לא הושיעו את הקבוצה הגרמנית הצנועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully