וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה שווים עגילים של מראדונה?

רשויות המס באיטליה החרימו עגילים של הארגנטינאי כעיקול על חובותיו למס הכנסה. אוהדי נאפולי יארגנו מגבית כדי לעזור לו

רשויות המס באיטליה הצליחו להרתיח את אוהדי נאפולי. רשויות המס, שטוענות כי דייגו מראדונה חייב למדינה 31 מיליון יורו על העלמות מס מהתקופה שבה שיחק במדינה, פשטו על מרפאה בצפון המדינה והחרימו משם עגיל של הכוכב הארגנטינאי.

מראדונה, שטופל במרפאה לאחרונה כחלק מטיפוליו להורדת משקל, השאיר במקום עגילי זהב בשווי 4,000 יורו, ורשויות המס, שטוענות כי מראדונה לא שילם מסים על התקופה שבה שיחק בנאפולי (1984-1991), החרימו את העגילים. מראדונה, אגב, טוען שמי שאמור לשלם את החוב זה המועדון.

בינתיים אוהדי נאפולי התאגדו עבור גיבורם, זה שהעניק למועדון הצנוע את ימיו הגדולים ביותר (אליפויות ב-1987 ו-1990), והחליטו לאסוף כסף. "עבור דייגו, בואו נאסוף כסף ונקנה את התכשיטים האלה", פרסמו האוהדים באתר הקבוצה, בהתייחסם למכירה הפומבית שבה יציעו רשויות המס את העגילים המדוברים.

אין זו הפעם הראשונה שמראדונה מתעמת עם החוק האיטלקי. לפני שלוש שנים, כשמראדונה היה ביקר בארץ המגף, אותן רשויות מס החרימו ממנו שני שעוני רולקס. ב-2005 הם עיקלו תשלום שקיבל עבור השתתפותו בתוכנית ריקודים בטלוויזיה, וב-2001 הוא נאלץ להתמודד עם 20 שוטרים ברגע שירד מהמטוס עם נחיתתו ברומא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully