וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "גם אם יגיע שחקן, לא תהיה לזה השפעה מכרעת"

מנג'ר מכבי ת"א לא בונה על חיזוק מסיבי. על בוזגלו: "לא יחזור מתי שהוא חושב". אורי שטרית חזר לאימונים אחרי חודשיים

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

שלושה ימים אחרי ה-0:0 המאכזב מול בני סכנין, שיחת היום במכבי תל אביב היא חוסר היציבות. הבוקר (שלישי) ערכה הקבוצה אימון לקראת משחק הבית נגד הפועל פתח תקוה בשבת ובמועדון מקווים ליצור סופסוף המשכיות.

"אנחנו לא עושים שום דבר שונה לקראת שבת, ואנחנו לא נכנסים להיסטריה משום תוצאת תיקו כזו או אחרת", אמר אבי נמני: "ברור שהשאיפה שלנו היתה לנצח בשבת האחרונה, אבל אנחנו יודעים שהכל הולך קשה ושום דבר לא בא בקלות בליגה הזו. אנחנו לא משנים את עמדתנו מניצחון לתיקו, אלא מאמינים בשחקנים האלה שעשו עבודה טובה מאוד עד עכשיו. בצורה חד משמעית אני יכול להגיד שאנחנו מאמינים במי שנמצא פה. הזמן בסופו של דבר יפתור את בעיית חוסר היציבות. סיכומים תמיד נעשה בסוף העונה, יש לנו מטרה מסוימת ואנחנו רוצים להגיע אליה. נחכה לסוף השנה ואם נהיה איפה שאנחנו רוצים אז נהיה מאוד מרוצים".

נמני התייחס לההבדלים ביכולת של הקבוצה במשחקים מול הגדולות לעומת המשחק הקלים יותר על הנייר: "מה שנראה לכאורה קל הוא לפעמים הרבה יותר קשה, כי קבוצות קטנות באות לסגור, לצופף ולהעביר זמן. אנחנו צריכים לפתור את הבעיות שלנו ונעשה את זה. אנחנו מסתכלים כרגע רק על המשחק הבא, המשחק האחרון מבחינתו כבר היסטוריה. יש כל כך הרבה משחקים ואנחנו רוצים להיות מעורבים בכל המפעלים. את הסיכומים לטוב או לרע נעשה בסוף, ואני בטוח שבסוף זה יהיה טוב כי איפה שאנחנו עומדים כרגע אנחנו די מרוצים, אבל יש לנו שאיפות להתקדם עוד יותר".

לגבי חיזוק אפשרי בחלון ההעברות אמר המאמן: "אין לנו שליטה על כל מה שרושמים, אבל כרגע לא קורה שום דבר. גם אם יבוא שחקן, מה שלא בטוח במאה אחוז שיקרה, לא ישתנה משהו קיצוני בקבוצה. יש פה בסיס טוב, שאיתו הגענו לאן שהגענו עד היום ואיתו נמשיך. אם יגיע שחקן, נהיה מרוצים כי הוא יעבה לנו את הסגל, ואנחנו מקווים שאם יבוא שחקן הוא לא יבוא לטווח קצר אלא לטווח ארוך. אני לא רוצה להתייחס כרגע לשם כזה או אחרת ספציפית, אבל בכל מקרה אם יגיע שחקן לא תהיה לזה השפעה מכרעת על הקבוצה".

נמני נשאל האם מאור בוזגלו יחזור לסגל בשבת הקרובה ואמר: "המטרה היא שהוא יחזור לשחק ויחזור לעצמו. אנחנו נעזור לו ככל שנוכל אחרי הפציעה הקשה שעבר, אבל מאור לא יחזור מתי שהוא חושב שהוא יחזור או מתי שאנשים אחרים חושבים שהוא יחזור, אלא מתי שהצוות הרפואי והמקצועי יחשוב שהוא מוכן לחזור. לא נסכן אותו, אנחנו חושבים עליו לטווח הארוך ולא רוצים לעשות לו נזק. הציפיות שהוא יחזור ויעשה פה קסמים הן לא נכונות. שחקן אחרי פציעה צריך את הזמן שלו לחזור ולהשתלב, זה לא הוקוס פוקוס, אנחנו מאמינים בו ולא סתם השקיעו בו הרבה כסף. זה שחקן שיעזור לנו בעתיד, אנחנו סבלניים ומתי שהוא יהיה מוכן לחזור לסגל הוא יחזור".

אבידור: "אין הבדל בין החמצה להחמצה"

"אין לי הסבר לחוסר היציבות, אני רק יכול להגיד שעל הנייר אנחנו לא יציבים וזו עובדה", אמר החלוץ יובל אבידור. "אנחנו מתקשים ליצור רצף של נצחונות ותוצאות טובות, ואני מקווה שנתחיל לעשות את זה השבת. אני לא יכול לשים את האצבע על משהו מסוים שעובד לנו במשחקים הגדולים ולא עובד מול הקטנות, אבל מול קבוצות גדולות המשחקים קצת יותר פתוחים ויותר קל לשחק כדורגל, לעומת קבוצות אחרות שבאות ומסתגרות. עם זאת, גם מול הקבוצות האלה צריך לדעת לעשות את העבודה.

"אנחנו מאמינים שהצוות המקצועי שם לב לחוסר היציבות שלנו, נעבוד השבוע באימונים כמו שצריך על מנת ליצור משחק יותר קל ונח בשבת. משחק קל לא יהיה מול הפועל פתח תקוה, אבל ננסה לעשות את זה כמה שיותר קל בשבילנו". על הפער מול ממכבי חיפה והפועל תל אביב אמר אבידור: "אני לא חושב שאנחנו צריכים להסתכל על קבוצות אחרות, אלא להתרכז בעצמנו. אני מאמין שאנחנו יכולים להגיע לרמה של חיפה והפועל, אבל יכול להיות שזה ייקח קצת יותר זמן. עברנו תהליך שונה השנה וזה לוקח זמן".

החלוץ התייחס לכושר ההבקעה שלו ואמר: "אין הבדל בין החמצה להחמצה, יש תקופות שמחמיצים ולא מבקיעים. באופן אישי, לא יצאתי מגדרי כשלא הבקעתי ולא כשהבקעתי. אני לא מרגיש שיש עליי לחץ, אבל אני יכול להגיד שאני מאוד רוצה להבקיע, זה חשוב לי לעזור למועדון, שעוזר לי, תומך בי ומאמין בי".

ניסו קפילוטו ערך אימון חלקי בשל מתיחה ברגלו. המגן השמאלי אורי שטרית אימון מלא לראשונה מזה חודשיים, לאחר החלים מניתוח בקע. יניב עזרן, שמתאושש מפציה קשה, החל באימוני ריצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully