וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: נתיבות הפתיעה את בית"ר/שמשון

סיבוב ז': הקבוצה מליגה א' גברה על יריבתה מהלאומית 0:1. הכח הביסה את הפועל ירושלים 1:4, הרצליה - מכבי ב"ש 2:0

לא רק הגביע האנגלי העביר הילוך השבוע. משחקי סיבוב ז' של גביע המדינה יצאו היום (שלישי) לדרך, כאשר כל קבוצות הליגה הלאומית נכנסו לפעילות, עם חמישה מפגשים ישירים ביניהן.

משחקי הצהריים לא סיפקו הפתעות. עירוני קרית שמונה טיילה בעפולה עם ניצחון חוץ 0:3. עירוני רמת השרון הביסה את מכבי כפר קנא 1:6. עירוני אום אל פאחם מליגה א' עלתה לסיבוב ח' אחרי 0:7 על מכבי נצרת עילית מליגה ג' וגם הפועל ערד תחכה לקבוצות ליגת העל לאחר שגברה 1:3 על מכבי דלית אל כרמל.

מאוחר יותר נרשמה ההפתעה הראשונה, כשעירוני נתיבות מליגה א' ניצחה את בית"ר/שמשון תל אביב 0:1 בחוץ והעפילה לסיבוב הבא. במפגשים על טהרת הליגה הלאומית ומהם עלו לשלב הבא הפועל מרמורק (1:2 על ראשון לציון), הכח עמידר רמת גן (1:4 על הפועל ירושלים) ומכבי באר שבע (0:2 על מכבי הרצליה).

המשחק האחרון לסיבוב זה יהיה ביום שישי, אז הפועל חדרה מליגה א' תארח את מכבי קביליו יפו מליגה ב'.

הפועל עפולה (ליגה א') - עירוני קרית שמונה 3:0

מוליכת הליגה הלאומית והמועמדת המובילה לחזור לליגת העל הגיעה לאיצטדיון בעפולה, למפגש מול הרביעית בליגה א' צפון ודילגה לסיבוב הבא. תומר סוויסה (8), פטי נימבה (20) ו-ויאם עמאשה (35) כבשו כבר במחצית הראשונה ושלחו את האורחת לסיבוב הבא. קבוצות ליגת העל ודאי יעדיפו להימנע ממפגש עם הקבוצה הצפונית בסיבוב ח'.

בית"ר שמשון תל אביב - עירוני נתיבות (א') 1:0

נתיבות מדורגת במרכז הטבלה בליגה א' דרום, כרגע הרחק ממאבקי העלייה, אבל הערב היא הפכה לסינדרלה של השלבים המוקדמים של הגביע עם ניצחון על יריבה מהליגה הלאומית, קבוצה שעצמה הייתה הסינדרלה של המפעל לפני מספר שנים. שער בודד של איציק פרץ בדקה ה-13 העניק לקבוצה מהדרום ניצחון בשכונת התקווה ומקום בשלב הבא.

הכח עמידר רמת גן - הפועל ירושלים 1:4

לפני יותר משבוע נפגשו שתי הקבוצות בטדי ונפרדו ב-3:3 דרמטי, אך הכח הגיע הפעם לאחר שינוי מאסיבי בסגל וניצחה. לירון דיאמנט בדקה ה-26, אגם משיח בדקה ה-62, שלומי סחייק בדקה ה-90 ואיציק בן סלמון בתוספת הזמן כבשו עבור המארחת, איציק כהן איזן זמנית בדקה ה-51 ועכשיו הסגולים ינסו להביא את הפורמה הזו גם לליגה.

הפועל מרמורק - הפועל ראשון לציון 1:2

דרבי איזורי, סוג של התרגשות, ואיפה המשחק נערך? במגרשה הביתי של האורחת. מרמורק אירחה בראשון לציון, אבל לא אפשרה ליריבתה להינות מיתרון הביתיות, ביצעה מהפך וניצחה. מגלן אמנם העלה את הקבוצה מעיר היין ליתרון (10), אבל אלירן שחר (53) ועידן שמש (79) הפכו במחצית השנייה שומרו על רצף המשחקים של קבוצתם ללא הפסד, אחרי שערב המשחק הוא עמד על חמישה.

סקציה נס ציונה - עירוני בת ים 1:3

נס ציונה, בהדרכת רפי כהן ובהנהגת זיו קבדה, נמצאת בתקופה טובה בליגה והמשיכה אותה גם בגביע, למרות הרחקה של דין רפאלי בדקה ה-48. יוסי אסייג כבש עבור המקומיים בדקה ה-17, דניאל אלמו השווה בדקה ה-70, אבל למרות שאז היא כבר שיחקה ב-10 שחקנים, נס ציונה ניצחה בזכות שערים של דור אלקבץ (78) ועמאר מנצור (86).

הפועל כפר סבא - אחווה עראבה 0:1

אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון בליגה, הקבוצה של תומר קשטן, נהנתה מההפוגה בגביע כדי להתאושש. טל משעלי, המושאל מבית"ר ירושלים, כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-15 ובשרון יכולים להמשיך לחלום על שחזור הזכייה בגביע בדיוק לפני 20 שנה.

מכבי הרצליה - מכבי באר שבע 2:0

דווקא כשבהרצליה חשבו כי עלו על דרך המלך, באה נסיגה משמעותית ביכולתם של השחקנים והקבוצה כבר עם ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון והחל מהערב, גם מחוץ למפעל השני בחשיבותו. באר שבע השיגה שבע נקודות בארבעת משחקיה האחרונים בליגה הלאומית והיום המשיכה בכושרה הטוב כשמיקי עטיה כבש בפנדל בדקה ה-24 ועדי סופר כבש שער עצמי בדקה ה-39 כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

משחקים נוספים:

הפועל אשקלון - מכבי השקמה/רמת חן 1:2 (אחרי הארכה)
לאשקלון: דודו אזולאי (21), בריאן מן (100). להשקמה: יחיאל חיאווי (33)

בני לוד - מכבי אום אל פאחם (א') 1:3
ללוד: חמודי כיאל (2), יוסי אבולעפיה (72), רוג'רס קולה (74)
לאום אל פאחם: יניב אברג'יל (25 בפנדל)

בית"ר כפר סבא (א') - עירוני כפר יונה (א') 3:5 (בפנדלים, לאחר 0:0 בתום 120 דקות)

מכבי נצרת עילית (ג') - עירוני אום אל פאחם (א') 7:0
לאום אל פאחם: אשרף סולימאן (31), אמיר אבו עראר (46, 49, 51, 75), וואהב ברכאת (48), סלאח חאג' (67)

עירוני רמת השרון - מכבי כפר קנא (א') 1:6
לרמת השרון: רועי סבג (4), משה בן לולו (12, 80), רותם שמול (38, 47, 68) . לכפר קנא: עלי סולטן (89)

הפועל ערד (א') - מכבי דליית אל כרמל (ג') 1:3
לערד: בר חביב (26), אשר ברוך (77), דוד פלס (83). לדליית אל כרמל: מאהר חסין (75)

מכבי עמישב פתח תקוה (א') - מ.ס. כרמיאל צפת (א') 1:0
לכרמיאל: תומר תורג'מן (52)

הפועל נצרת עילית - הפועל דליית אל כרמל 2:4
לנצרת עילית: ליאור לינדר (39), אלירן חודדה (פנדל, 47), מוטי כלטוב (53), יהודה זנו (66). לדליית אל כרמל: באסם מריח (65), אדהם מאיר (85)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully