וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: צפו בהפועל ירושלים מנצחת את שאולאי 81:96

האנטר (24 נקודות), וג'טר (26) הצטיינו והובילו את האדומים לניצחון חוץ חשוב בליטא, שהעלה אותם לשלב הבא. צפו בתקציר

תאגיד כאן

תקציר המשחק באדיבות הערוץ הראשון
עריכת וידאו: דורון שטיין
http://www.iba.org.il

משהו לא טוב עבר על הפועל ירושלים בשבועות האחרונים. קבוצתו של גיא גודס, שהציגה יכולת נהדרת בליגה וביורוקאפ עד לא מזמן, הובסה במחזור הקודם באירופה בזאדאר, הודחה מהגביע אחרי הפסד לברק נתניה במלחה, וגודס ידע כי הוא חייב לעצור את המפולת. לצורך כך, עשה המאמן מהפכה בחמישייה, שינה סגנון, והחזיר לחיים את ברנדון האנטר המסופסל, שהחזיר לו במשחק גדול, וביחד עם משחק ענק של פו ג'טר, הובילו את ירושלים לניצחון 81:96 על שאולאי בליטא, ולאחר שהגיעה הבשורה על ניצחונה של אריס סלוניקי על זאדאר, כעת זה רשמי: האדומים מעפילים לשלב הבא, ול-16 האחרונות של המפעל.

בפתיחה היה נדמה כי קבוצתו של גודס נראית בדיוק אותו דבר, כשחיפשה נקודות רק מבחוץ, ואיפשרה למארחים לעלות ליתרון מהיר ברבע הראשון. אלא שאז כאמור, העלה גודס את האנטר, וזה החל חופר בצבע הליטאי, בדרך ל-14 נקודות במחצית הראשונה. גם פו ג'טר, שעלה בחמישייה החל להיכנס לקצב העניינים, ומטווח שלשות פרטי שלו הוביל את ירושלים ליתרון 9 במחצית.

בפתיחת הרבע השלישי היה נדמה כי שאולאי תילחם כדי לחזור למשחק, אך במקום זה התעוררו בירושלים נעימי וששון, ובעזרתם של ג'טר והאנטר כבר העלו את האורחים ליתרון 23. דרק לואו וארבידאס שישיניוס, שהיו מהבודדים בשאולאי שהגיעו לעבוד, החזירו במו ידיהם את הקבוצה הביתית לפיגור 10 בלבד, אבל ג'טר והאנטר שמרו מרחק ולא נתנו למארחים להתקרב, בדרך לניצחון שסולל את דרכם אל השלב הבא.

מהלך המשחק

הפועל ירושלים עלתה בחמישייה עם פו ג'טר, דיז'ון תומפסון, טרה סימונס, אורי קוקיה וליאו ליונס. שאולאי פתחה עם דרק לואו, מינדאוגס זוקאוסקס, ארבידאס שישיניוס, מינדאוגס קוזמינסקס, ויטאוטאס סראקאוסקס.

ירושלים קיוותה לפתיחה קלה, אבל איבדה את הראש עם זריקות לא הגיוניות מחוץ לקשת, ואיפשרה לליטאים לרוץ, בדרך ליתרון 0:4 ו-3:7. שחקניו של גודס סוף סוף מצאו נקודות עם שלשה של תומפסון, אבל סראקאוסקס המשיך להתעלל בהגנה האדומה, והעלה את המארחים ליתרון 6. ג'טר, שעלה בחמישייה במקום נעימי, הגיב עם שלשה, ונקודות של קוקיה מתחת לסל הורידו לנקודה בלבד. גודס הכניס את ברדון האנטר, שלא מרבה לקבל דקות בתקופה האחרונה, וזה הגיב ב-6 נקודות, שהורידו את ירושלים ביתרון 17:18 בסיום הרבע הראשון.

ירושלים פתחה טוב את הרבע השני עם שלשה של שרון ששון, ו-4 נקודות רצופות של האנטר קבעו 19:25 לאורחים. לואו הצליח להפציץ מבחוץ, אבל האנטר המשיך להיות אפקטיבי מאוד, כשנקודות ואסיסט נהדר של תומפסון, שהוסיף עוד שלשה לאחר מכן, העלו ל-24:32. ג'טר הוסיף עוד אחת משלו כדי להעלות ל-11, אבל עוד שלשה של לואו שמרה את הליטאים בתמונה. ג'טר שוב העניש את הליטאים מבחוץ, ונקודות נהדרות של האנטר מהצבע קבעו יתרון 13. עוד דאנק של האנטר יחד עם שלשה של ג'טר כבר קבעו פער 15, אבל שלשה של הליטאים יחד עם סל עם הבאזר של ואו קבעו יתרון מינימלי, 35:44 לירושלים במחצית.

גאליוס בסל ועבירה החזיר את הליטאים לחיים בפתיחת הרבע השלישי, אבל ירושלים המשיכה בדיוק באותו אופן: בשלשה של ג'טר, וסל ועבירה של האנטר, ושלשה של נעימי קבעה יתרון 40:56. הליטאים המשיכו להתקשות, ושלשה של ששון קבעה את היתרון הגדול במשחק עד כה: 19. שאולאי נראתה אבודה באותן דקות, ונעימי הצטרף לחגיגה עם עוד שלשה, שקבעה יתרון 44:67. לואו שוב התעורר לחיים עם 7 נקודות רצופות, שהורידו ל-16 בלבד, אבל ג'אמפ של ג'טר קבע יתרון 51:69 לירושלים בסיום השלישי.

האנטר בסל ועבירה בלתי ספורטיבית שוב החזיר את היתרון לאזור ה-20, אבל שאולאי לא אמרה את המילה האחרונה, ושלוש שלשות רצופות של שישיניוס הורידו ל-75:62. ג'טר שבר את הבצורת של ירושלים עם שלשה גדולה, אבל מן העבר השני הלכה שאולאי היישר אל השחקן של שרון ששון, וזה החזיר בסל מהיר, וביחד עם שלשה של לואו הורידו לפיגור 10. או אז הגיעו נקודות נדירות של סימונס, ושלשה עצומה של ג'טר קבעו יתרון 15, 3 דקות לסיום. דווקא אז הרימה שאולאי את הידיים, ועבירה בלתי ספורטיבית על ג'טר 2 דקות לסיום, סגרה סופית את המשחק.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: פו ג'טר 26 (6 מ-7 לשלוש), 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, ברנדון האנטר 24, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, דיז'ון תומפסון 14 ו-9 ריבאונדים, יובל נעימי וטרה סימונס 10 כל אחד, שרון ששון 8, ליאו ליונס ואורי קוקיה 2 כל אחד.

קלעו לשאולאי: דרק לואו 22, ארבידאס שישיניוס 16, מינדאוגס קוזמינסקס 15, ויטאוטאס סראקאוסקס 9, ברנדון בראון 8, גאיליוס 6, זוקאסקאוס 5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully